Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Вид тендерного забезпечення: електронна гарантія.
Умови надання тендерного забезпечення: згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Торги не відбулися
720 565.30UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Класифікатор ДК 021:2015:31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кілАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Товари
goods
Очікувана вартість:720 565.30 UAH без ПДВ
720565.3
UAH
0
Мінімальний крок аукціону:3 800.00 UAH
3800
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:20 000.00 UAH
Період уточнення:08.12.2020 15:28 - 09.01.2021 00:00
2020-12-08T15:28:24+02:00
2021-01-09T00:00:00+02:00
2021-01-14T00:00:00+02:00
Період прийому пропозицій:08.12.2020 15:28 - 19.01.2021 14:00
2020-12-08T15:28:24+02:00
2021-01-19T14:00:00+02:00
Період прекваліфікації:19.01.2021 14:01 - 02.02.2021 00:00
Умови оплати:
інша подія - 100%
Подія
інша подія
Опис
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Payment for the delivered quality products is made by the Customer provided registration of the tax invoice by the Supplier in the URTI (unified register of tax invoices) by transferring funds to the Supplier's current account within 45 calendar days from the date of provision of label for suitable products in accordance with SOU NAEK 038:2017 «Management of goods purchases. Arrangement of receipt inspection of the products dedicated for NPP». The beginning of the payment period starts on the day following the day of label provision for suitable products.