-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі»
Завершена
580 363.00
UAH з ПДВ
Номер:
bbd1b926e52e4fdb83df88654b6e514e
Внутрішній номер закупівлі:
7557470
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-12-04-003939-c
Замовник:
Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03362123
-
Адреса:
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кудрявська, 23
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com http://kievzelenbud.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
6 лютого 2020 року було оголошено закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі». Переможцем торгів визначено ТОВ «СІВІН ТРАНС» та укладено Договір підряду № 61/3 від 13.03.2020 року на суму 10 048 744,00 грн. Під час виконання робіт за договором виникла потреба виконання додаткових робіт та відповідно до протоколу № 05/11 від 05.11.2020 року виїзної наради по об’єкту: «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі», де передбачено включення додаткових робіт в межах будівельної ділянки які є невід’ємною частиною виконання робіт по благоустрою території, а також додаткові роботи входять до позитивного експертного звіту № 0898-20/ПРОЕКСП від 30 листопада 2020 року, а саме: - Влаштування рулонного газону; - Садіння дерев. ТОВ «СІВІН ТРАНС» на даний час вже виконала значну кількість робіт по благоустрою Об’єкту та роботи продовжуються. Разом з тим додаткові обсяги робіт по благоустрою Об’єкту є роботами, які пов’язані із замовленими Товариству робіт із капітального ремонту благоустрою паркової зони та їх виконання однією підрядною організацією є економічно вигідним та у зв’язку з тим що більша частина робіт вже виконана підрядною організацією ТОВ «СІВІН ТРАНС» в рамках попереднього договору, а також підрядна організація має виконавчу документацію з поливо зрошувальної мережі, що не призведе до пошкодження раніше виконаних робіт та заміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні будівельних стандартів та строків виконання робіт. ТОВ «СІВІН ТРАНС» відповідно до Договору підряду № 61/3 від 13.03.2020 року несе гарантійні зобов’язання за виконані роботи, які зобов’язався усувати за власний рахунок протягом 3-ох років з моменту прийняття виконаних робіт. Проте у випадку залучення іншої підрядної організації до виконання робіт на Об’єкті, ТОВ «СІВІН ТРАНС» не матиме можливості виконувати гарантійні зобов’язання згідно із Державними будівельними нормами по якості здійснених робіт, оскільки неможливо буде встановити істину причину виникнення виявлених пізніше дефектів або недоліків – дії ТОВ «СІВІН ТРАНС», як підрядника, чи дії іншої підрядної організації, які проводила роботи на цьому ж Об’єкті. Враховуючи, що додаткові роботи технологічно та економічно пов’язані з основним (первинним) договором, укладеним з ТОВ «СІВІН ТРАНС» доцільно в якості виконавця замовлених додаткових робіт обрати саме ТОВ «СІВІН ТРАНС», що дозволить: - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт; - дотримання гарантійного та післягарантійного виконання робіт під час обслуговування об’єкту. - досягти якості виконаних робіт в цілому; - забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому; Загальна вартість аналогічних додаткових робіт не перевищує 50% вартості основного Договору підряду № 61/3 від 13.03.2020 року. Додаткові роботи входять до позитивного експертного звіту № 0898-20/ПРОЕКСП від 30 листопада 2020 року.
Очікувана вартість:
580 363.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях14 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ «СІВІН ТРАНС»
Оскарження: 04.12.2020 16:48 - 15.12.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39535417
-
Контактна особа:
Бабан Сергій Михайлович +380445429166 sivintrans@ukr.net
-
Адреса:
02139, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Курнатовського, 2А, кв.143
Оскарження: 04.12.2020 16:48 - 15.12.2020 00:00
Ціна пропозиції
580 363.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2020 16:48
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
7c0b3423d42041bfa920fd94dca5084b
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-04-003939-c-b1
Постачальник:
ТОВ «СІВІН ТРАНС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39535417
-
Контактна особа:
Бабан Сергій Михайлович +380445429166 sivintrans@ukr.net
-
Адреса:
02139, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Курнатовського, 2А, кв.143
Номер договору:
367/12
Сума договору:
580 363.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
483 635.83 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.12.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання:
23.12.2020 00:00
Статус:
Виконаний