-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісний папір формату А4
Торги не відбулися
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 500.00 UAH
Номер:
b9a2e469481544fd8fc5952a23a9957b
Внутрішній номер закупівлі:
7456095
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-30-004877-c
Замовник:
Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
×
-
Код ЄДРПОУ:
40918711
-
Адреса:
01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гапій Олександр 380969068586 Oleksandr.1311@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
20 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
500.00 UAH
Період уточнення:
30.11.2020 17:05 - 04.12.2020 08:00
Період прийому пропозицій:
04.12.2020 08:00 - 14.12.2020 08:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів, з дати підписання акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної, та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі поставки Товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться у тому ж порядку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар здійснювати протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісний папір формату А4
Кількість
200 пачок
Період постачання
до 25.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації