-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дивани
Під час проведення спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
35 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Номер:
d17d6f10791f41e2a25fc07b7d043f83
Внутрішній номер закупівлі:
7365082
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-24-003684-b
Замовник:
Управління освіти Дубенської м.р.
×
-
Код ЄДРПОУ:
04590725
-
Адреса:
35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Тараса Бульби 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бойчук Ольга Анатоліївна +380365632427 buhgalter_osvita@ukr.net http://dubno.osv.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
35 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
175.00 UAH
Період уточнення:
24.11.2020 17:04 - 30.11.2020 12:00
Період прийому пропозицій:
30.11.2020 12:00 - 03.12.2020 15:00
Період кваліфікації:
03.12.2020 15:03 - 04.12.2020 15:36
Період завантаження договору:
04.12.2020 15:36 - 24.12.2020 15:36
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Диван бежевий
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 24.12.2020
Диван коричневий
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 24.12.2020
Диван сірий
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 24.12.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
Оскарження: 04.12.2020 15:36 - 09.12.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3386306118
-
Контактна особа:
Тимофій Андрійович Кістаєв +380672190348 kistaev.tymofiy@marios.ua
-
Адреса:
03141, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ АМОСОВА, будинок 4, квартира 276
Оскарження: 04.12.2020 15:36 - 09.12.2020 00:00
Початкова пропозиція
30 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2020 15:36
Документи
37
Скарги
0
Контракти
Номер:
dd0569712e6f40bba9c44de043807063
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-24-003684-b-b1
Постачальник:
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3386306118
-
Контактна особа:
Тимофій Андрійович Кістаєв +380672190348 kistaev.tymofiy@marios.ua
-
Адреса:
03141, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ АМОСОВА, будинок 4, квартира 276
Номер договору:
1435
Сума договору:
30 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.12.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання:
15.12.2020 00:00
Статус:
Виконаний