Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійного устаткування
за кодом ДК 021:2015 50320000-4, Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійного устаткування). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч. 3 ст. 21 Закону). Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Завершена
455 564.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 277.82 UAH
Класифікатор ДК 021:2015:50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Послуги
services
Очікувана вартість:455 564.00 UAH без ПДВ
455564
UAH
0
Мінімальний крок аукціону:2 277.82 UAH
2277.82
Період уточнення:24.11.2020 14:35 - 01.12.2020 00:00
2020-11-24T14:35:24+02:00
2020-12-01T00:00:00+02:00
2020-12-04T00:00:00+02:00
Період прийому пропозицій:24.11.2020 14:35 - 11.12.2020 11:00
2020-11-24T14:35:24+02:00
2020-12-11T11:00:00+02:00
Аукціон:14.12.2020 11:43 - 14.12.2020 12:04
2020-12-14T11:43:50+02:00
2020-12-14T12:04:51+02:00
Період кваліфікації:14.12.2020 12:04 - 21.12.2020 15:04
2020-12-14T12:04:51+0200
2020-12-21T15:04:05+0200
Період завантаження договору:21.12.2020 15:04 - 10.01.2021 15:04
Умови оплати:
інша подія - 100%
Подія
інша подія
Опис
Оплата наданих, за заявками Замовника, Послуг здійснюється Замовником у національній валюті України Розрахунки проводяться шляхом оплати Послуг Замовником, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг, та належним чином оформленої та зареєстрованої податкової накладної. Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч. 3 ст. 21 Закону). Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Код ДК 021:2015: 50321000-1 Послуги з ремонту персональних комп’ютерів
Кількість5 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачанняВідповідно до документації
39. Ремонт моноблока (ремонт блоку живлення моноблоку HP ProOne 600 G2 AiO, ProOne 600 G1 AiO);
Код ДК 021:2015: 50321000-1 Послуги з ремонту персональних комп’ютерів
Кількість5 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачанняВідповідно до документації
40. Ремонт моноблока (заміна блоку живлення моноблоку HP ProOne 600 G2 AiO, ProOne 600 G1 AiO);
Код ДК 021:2015: 50321000-1 Послуги з ремонту персональних комп’ютерів
Кількість5 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачанняВідповідно до документації
41. Технічний огляд несправної обчислювальної техніки та периферійного обладнання наявного у Замовника, надання висновків щодо технічного стану з обов’язковим зазначенням технічного стану, причин несправності(ей), можливості та доцільності усунення несправності(ей), орієнтовної вартості усунення несправності(ей) обладнання.
Код ДК 021:2015: 50322000-8 Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість150 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачанняВідповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "СОЛАР ІКС"
×
Код ЄДРПОУ:
41092983
Контактна особа:
Іваненко Олександр Володимирович +380675088695 A.IVANENKO@SOLARX.COM.UA http://solarx.com.ua
Адреса:
04080 , Україна, Київська область, Київ, 04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ НОВОКОСТЯНТИНІВСЬКА, будинок 13/10
Оскарження: 21.12.2020 15:04 - 01.01.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. На підтвердження інформації, зазначеної у Додатку 2 до ТД та пп. 1.1., 1.2 Додатку 4 до ТД, Учасником надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 09.12.2020 № 183/2. В зазначеній довідці в п. 1 зазначено найменування Замовника, № та дата договору: ПП «Континент» 40031 м. Суми, вул. Ковпака, 35 Код ЄДРПОУ 32185511 Тел 0542225434, Мазур Т.М. № 1541/08 від 15.08.2019, предмет договору: Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерів. Однак у листі відгуку від ПП «Континент» за договором № 1541/08 від 15.08.20219 предмет договору зазначений: акумуляторні батареї, що не відповідає вимогам ТД в цій частині.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. Пункт 1.1. Додатку 2 до ТД та пункт 1.1. Додатку 4 до ТД, а саме:
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента з зазначенням ідентифікаційного коду,
- предмету договору,
- контактних осіб замовників (з контактними відомостями).
* Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір з надання послуг з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійного устаткування.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Учаснику ТОВ "СОЛАР ІКС" надати/завантажити наступний документ:
Виправлену довідку від 09.12.2020 № 183/2 у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї КЕП уповноваженої особи учасника, із зазначенням договору № 181/11 від 18 листопада 2020 року.
3.2 У разі, якщо завантажувати та накладати КЕП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала КЕП на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП уповноваженої особи учасника.