• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1. Заправка та відновлення картриджів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до Технічних вимог (технічної специфікації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 59 536,00 грн. без ПДВ / 71 443,20 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.12.2020 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

59 536.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 595.36 UAH
Номер: dc2a5637ae8c42d9adc128a48a2baecb
Внутрішній номер закупівлі: 7352429
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-24-001251-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Контактна особа: Ракуленко Елена Игорьевна 048-738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 59 536.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 595.36 UAH
Період уточнення: 24.11.2020 12:14 - 01.12.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 24.11.2020 12:14 - 11.12.2020 15:30
Аукціон: 14.12.2020 14:42 - 14.12.2020 15:03
Період кваліфікації: 14.12.2020 15:03 - 21.12.2020 14:50
Період завантаження договору: 21.12.2020 14:50 - 10.01.2021 14:50
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР"

Оскарження: 21.12.2020 14:50 - 01.01.2021 00:00
Початкова пропозиція 58 220.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
58 220.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.12.2020 14:50
Документи 24
Скарги 0
Фізична Особа Підприємець Чекулаєва Олена Іванівна
Початкова пропозиція 59 118.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 118.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0

Контракти

Номер: 40b4aea544ab48ea8b9d5ae0381f8ef3
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-24-001251-a-c1
Постачальник: МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР"
Номер договору: 3-В-ПВФ-21
Сума договору: 69 864.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 58 220.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 06.01.2021 00:00
Статус:
Виконаний
docx
звіт про результати проведення закупівлі.docx
pdf
3-В-ПВФ-21 від 06.01.2021 МПП СІНТ-МАСТЕР.pdf
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю 3-В-ПВФ-21 від 06....
p7s
sign.p7s