• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Костюм виробничий літній (куртка та брюки)

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:  для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);  для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;  для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку №1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Торги відмінено

20 305.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102.00 UAH
Номер: 92cbf2e767b64310be5251739a2d62fa
Внутрішній номер закупівлі: 7348457
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-24-003518-c   
Замовник: Сумський державний університет
Контактна особа: Варакіна Любов Миколаївна 380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одягАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 305.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 102.00 UAH
Період уточнення: 24.11.2020 10:44 - 30.11.2020 11:00
Період прийому пропозицій: 30.11.2020 11:10 - 04.12.2020 11:00
Аукціон: 07.12.2020 14:04 - 07.12.2020 14:37
Період кваліфікації: 07.12.2020 14:37 - 15.12.2020 14:49
Період завантаження договору: 15.12.2020 14:49 - 04.01.2021 14:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Костюм виробничий літній (куртка та брюки)
Код ДК 021:2015: 18113000-4 Виробничий одяг
Кількість 31 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті

Інформація про скасування

Номер: c67b18266dde4a888a4d18499aa8084c
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у товарі
Дата опублікування: 29.12.2020 14:20
Дата виконання: 29.12.2020 14:33
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Мельнікова Галина Гергіївна

Оскарження: 10.12.2020 14:36 - 15.12.2020 00:00
Початкова пропозиція 14 415.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 899.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
10.12.2020 14:36
Документи 17
Скарги 0
ФОП "ГОРЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Оскарження: 15.12.2020 14:49 - 18.12.2020 00:00
Початкова пропозиція 16 740.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.12.2020 14:49
Документи 41
Скарги 0
ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Початкова пропозиція 15 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 495.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ Сумиспецодяг
Початкова пропозиція 20 290.74 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 290.74 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0

Контракти

Номер: af60038bb33241a0b57c4ccb1f9e43ae
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-24-003518-c-c1
Постачальник: ФОП "ГОРЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Сума договору: 10 900.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 10 900.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації