• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування персональних комп’ютерів, принтерів і копіювальної техніки, заправка картриджів

3аправка картриджа Canon IR 2018 Заправка картриджа Canon LBP 2900 Заправка картриджа Canon LBP 3010/ MF 3010 Заправка картриджа Canon MF 3228 Заправка картриджа HP 1018 Заправка картриджа Samsung ML-1520 Заправка картриджа Samsung ML-2015 Заправка картриджа SCX-4216 D3 с перепрошивкою чіпа Заправка картриджа Xerox 3130-3140 Заправка картриджа Samsung SCX-4824 FN Заправка копирователя Canon FC-226 Заправка копирователя Canon PC-330 Заправка копирователя Canon PC-2018 Заміна стрічки матричного принтера EPSON LX-300, 350 Заміна стрічки матричного принтера EPSON LX-1170, 2190 Заміна стрічки матричного принтера EPSON DFX-8500 Відновлення драм-юнита Canon IR 2018 Відновлення картриджа HPLJ1018 (без заправки) Відновлення картриджа Canon FC-226 (без заправки) Відновлення картриджа Canon РC-330 (без заправки) Відновлення картриджа Canon LBP 2900, 3010 MF 3010 (без заправки) Відновлення картриджа Canon MF 3228 (без заправки) Відновлення картриджа Samsung ML-1520 (без заправки) Відновлення картриджа Samsung ML-2015 (без заправки) Відновлення картриджа Samsung SCX-4824 FN (без заправки) Послуги надаються на підставі заявки замовника у термін не більше 2-х робочих днів з моменту подання заявки. Оплата замовником здійснюється по факту отримання послуги (згідно акту виконаних робті) протягом 7 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 5 банківських днів з моменту отримання фінісування. Надання послуги здійснюється за місцем фактичного перебування Замовника, виїзд майстра для здійснення послуг не сплачується. Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін. Договір укладається не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Переможець за результатами аукціону надає необхідну для кваліфікації інформації Замовнику протягом 1 робочого дня з часу оголошення результатів реверсійного аукціону

Завершена

61 552.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 350.00 UAH
Номер: 56c561225bf041cebfd5a83787e8f0f7
Внутрішній номер закупівлі: 73140
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-03-02-000078-b   
Замовник: Управління соціального захисту населення Орджонікідзевського району Маріупольськоії міської ради
Контактна особа: Ковальова Анжела Василівна 0629582098 1413uszn@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроївАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 61 552.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350.00 UAH
Період уточнення: 02.03.2016 14:35 - 09.03.2016 17:00
Період прийому пропозицій: 10.03.2016 08:00 - 14.03.2016 10:00
Аукціон: 15.03.2016 14:38 - 15.03.2016 15:41
Період кваліфікації: 15.03.2016 15:41 - 21.03.2016 12:14
Період завантаження договору: 17.03.2016 11:08 - 06.04.2016 11:08

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Заправка включає в себе :розбирання картриджа, чистку, заправку тонером чорного кольору (black) заводською вагою нормою, складання та тестування. 2. Заміна стрічки матричного принтеру включає в себе :розбирання каретки, чистку, заправку стрічкою чорного кольору (black), згідно заводської норми. 3. Відновлення картриджа включає в себе: розбирання картриджа- знаття фотобарабану, ракеля та інших деталей, очищення всіх бункерів картриджа, заміна основних швидкозношувальних деталей: фотобарабану, ракеля та інше, складання та тестування.
Код ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість 400 штуки
Період постачання 21.03.2016 - 31.12.2016
Місце постачання 87502, Україна, Донецька, Маріуполь, пр-т.Перемоги, 16 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Дьяченко Олексій Валерійович

Оскарження: 17.03.2016 09:15 - 18.03.2016 11:08
Початкова пропозиція 5 285.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 285.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.03.2016 09:15
Документи 8
Скарги 0
ФОП "Нестеренко Василий Иванович"

Оскарження: 17.03.2016 11:08 - 22.03.2016 12:14
Початкова пропозиція 44 990.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 850.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.03.2016 11:08
Документи 7
Скарги 0
ФОП Жиляєв Сергій Валерійович
Початкова пропозиція 45 230.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
Булич Валентин
Початкова пропозиція 49 920.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
28 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ КОМПАНЬЙОН
Початкова пропозиція 61 360.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0
ФОП Матура М.Ф.
Початкова пропозиція 61 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0
ФОП Барвинко Е.С,
Початкова пропозиція 55 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна
Початкова пропозиція 61 550.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
51 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 0
Скарги 0
ООО "Энергореле"
Початкова пропозиція 59 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 107aeee688374b229c74844827f41474
Постачальник: ФОП "Нестеренко Василий Иванович"
Сума договору: 27 850.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Дата підписання: 29.03.2016 15:23
Статус:
Підписаний
pdf
Договор_79.pdf
pdf
Договор Нестеренко № 79 от 25.03.2016.pdf
pdf
Договор Нестеренко № 79 от 25.03.2016.pdf