-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бланки журналів, папки-справи
Завершена
68 559.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 342.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 342.79 UAH
Номер:
76f80c3b82554c9c81d780f60d858138
Внутрішній номер закупівлі:
7194899
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-13-009455-c
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
×
-
Код ЄДРПОУ:
43611907
-
Адреса:
61013, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Рижук Микола Павлович 080964640454 rsc.gsc.kha@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
68 559.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
342.79 UAH
Період уточнення:
13.11.2020 14:38 - 20.11.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
13.11.2020 14:38 - 30.11.2020 10:00
Аукціон:
01.12.2020 15:40 - 01.12.2020 16:07
Період кваліфікації:
01.12.2020 16:07 - 03.12.2020 16:39
Період завантаження договору:
03.12.2020 16:39 - 23.12.2020 16:39
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за Товар здійснюється у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал вхідних документів – форма 50, - 200 арк.
Кількість
36 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал вхідних документів – форма 50, - 100 арк.
Кількість
19 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом "Для службового користування" - 50 арк.
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал вхідних документів – форма 50, - 50 арк.
Кількість
17 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал вихідних та внутрішніх документів - форма 45, - 200 арк.
Кількість
17 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал вихідних та внутрішніх документів - форма 45, - 100 арк.
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом "Для службового користування", - 50 арк.
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку пропозицій, заяв та скарг громадян - додаток 2, - 100 арк.
Кількість
13 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації наказів - форма 61, - 200 арк.
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації наказів - форма 61, -50 арк.
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал особистого прийому громадян, - 100 арк.
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку електронних носіїв інформації, на які планується записувати службову інформацію, - 50 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку видачі справ з грифом "Для службового користування" - 50 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку зустрічей з іноземними делегаціями, групами та окремими іноземцями - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку конвертів (паковань) з грифом "Для службового користування" - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку видачі довідок про притягнення до кримінальної відповідальності- 100 арк.
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку журналів, картотек та закінчених у впровадженні справ, спецлітератури- 200 арк.
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку надходження і витрачання бланків та номерних знаків - 200 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці - 50 арк.
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежноъ безпеки - 50 арк.
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку виїздів та повернення службового транспорту - 50 арк.
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку виїзних оглядів транспортних засобів - 100 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Книга обліку та видачі посвідчень водія осіб, які тимчасово позбавленні права керування транспортними засобами - 100 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку печаток і штампів - 100 арк.
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв _______ кольору - 50 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Книга обміну (видачі) міжнародних посвідчень водія - додаток 16 наказ 515 - 30 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку видачі копій відеозаписів - 50 арк.
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Внутрішні описи справ - форма 16- 500 арк.
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Папки-справи для формування справ
Кількість
2200 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку виготовлених і виданих несправжніх (імітаційних) засобів на транспортні засоби - 100 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації облікових карток громадян про надання допуску та доступу до державної таємниці, Форма №10 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал реєстрації карток результатів перевірки громадянина у зв'язку з допуском до державної таємниці, Форма №11 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку довідок про наявність допуску до державної таємниці, Форма №16 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку осіб, які прибули у відрядження, Форма №17 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Внутрішній опис матеріальних носіїв секретної інформації, що перебувають у виконавця, Форма №18 - 50 арк.
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку сховищ (сейфів, металевих шаф, спецсховищ) матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них, Форма №31 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал здавання (приймання) під охорону, зняття (приймання) з-під охорони режимних приміщень (зон, територій), сховищ матеріальних носіів секретної інформації та ключів від них. Форма №33 - 50 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал записів про розкриття сховищ і робочих папок за відсутності відповідальної за них особи, Форма №34 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку підготовлених документів, Форма №36 - 100 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Пакетно-контрольний журнал, Форма №38 - 100 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку вхідних документів, Форма №39 - 100 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку журналів, карток і завершених провадженням справ, Форма №41 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку журналів, робочих зошитів, блокнотів, окремих аркушів паперу, бланків (форм), Форма №45 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку машинних носіїв інформації РСЦ, Форма №46 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал інвентарного обліку письмових зброшурованих матеріалів, Форма №48 - 100 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку секретних розпорядчих документів, Форма №49 - 50 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку виїздів за кордон працівників, яким надано допуск до державної таємниці РСЦ, Форма №92 - 50 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами, Форма №96 - 30 арк.
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Журнал про видачу свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів - 50 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Оскарження: 03.12.2020 16:39 - 14.12.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
24635074
-
Контактна особа:
Іван Максимів 0679097976 terno-graf@ukr.net
-
Адреса:
46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18
Оскарження: 03.12.2020 16:39 - 14.12.2020 00:00
Початкова пропозиція
59 287.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 287.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.12.2020 16:39
Документи
40
Скарги
1
КП "МІСЬКДРУК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02470566
-
Контактна особа:
Зінченко Олександр +380577004837 13DRUK@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, 61002, Харківська обл., місто Харків, Київський район, ВУЛИЦЯ АЛЧЕВСЬКИХ, будинок 44
Початкова пропозиція
68 149.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
67 807.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
18
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРНЯ МАДРИД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36034689
-
Контактна особа:
ГОБЕЛЬОВСЬКА ЛАРИСА ПЕТРІВНА 380505766644, farba7@ukr.net
-
Адреса:
61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ МАКСИМІЛІАНІВСЬКА, будинок 11
Початкова пропозиція
68 444.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
68 101.81 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
9
Скарги
0
Контракти
Номер:
6d30aa6a88ff444294f6565d9bf42753
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-13-009455-c-a1
Постачальник:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24635074
-
Контактна особа:
Іван Максимів 0679097976 terno-graf@ukr.net
-
Адреса:
46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18
Номер договору:
17
Сума договору:
59 287.80 UAH з ПДВ
Сума договору:
49 406.50 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
15.12.2020 12:00
Статус:
Виконаний