• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари для потреб ЗОШ в с.Свидівок (за кошти спец.фонду): Папір А4 офісний для друку та Файли А4

Цілісність пакування та відповідність супровідній документації виробника.

Завершена

2 787.00 UAH з ПДВ
Номер: b77b449d72414ceb89d9a7a4fa90314d
Внутрішній номер закупівлі: 7177523
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-12-004951-a   
Замовник: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Контактна особа: Мірошниченко Володимир 380984527072 tender_77@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 787.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари для потреб ЗОШ в с.Свидівок: Папір А4 офісний для друку (код за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197630-1 - Папір для друку) та Файли А4 (код за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя).
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 37 пакунок
Період постачання до 30.11.2020
Місце постачання 19622, Україна, Черкаська область, с.Свидівок, вул.Партизанська, 20 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП «Магазин Мега Стайл»
Ціна пропозиції 2 787.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.11.2020 16:13
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 41293a2eddbc415887b6bcc638ddfd9a
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-12-004951-a-b1
Постачальник: ПП «Магазин Мега Стайл»
Номер договору: 309
Сума договору: 2 787.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 322.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 12.11.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 309 від 12_11_2020.pdf
docx
Протокол УО_Звіт про договір_3019_Свидівок с_к.docx
p7s
sign.p7s