• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41420874. 4. Місцезнаходження замовника: 74862, Херсонська область, Каховський район, село Тавричанка, вулиця Соборна, будинок 26. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Русалімова Віталіна Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області, телефон +380505724198, e-mail: tavr.vidd.osv1@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Металопластикові вікна. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44221100-6 «Вікна». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Металопластикові вікна - 21 шт. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Херсонська область, Каховський район, с. Заозерне, вул. Шкільна, буд. 10. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 10.12.2020 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 850, 00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,50 грн. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 50 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «12» листопада 2020 року час 0000 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «17» листопада 2020 року час 0000 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. ____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція

Завершена

199 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 998.50 UAH
Номер: 0a184591c0014a1386e32c5070d5e7c9
Внутрішній номер закупівлі: 7098221
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-017931-c   
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області
Контактна особа: Віталіна Олександрівна Русалімова +380505724198 tavr.vidd.osv1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 199 850.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 998.50 UAH
Період уточнення: 06.11.2020 22:11 - 12.11.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 12.11.2020 00:00 - 17.11.2020 00:00
Аукціон: 17.11.2020 14:42 - 17.11.2020 15:27
Період кваліфікації: 17.11.2020 15:27 - 23.11.2020 14:14
Період завантаження договору: 23.11.2020 14:14 - 13.12.2020 14:14
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Металопластикові вікна
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 21 штуки
Період постачання до 10.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "СКЛОБУД"

Оскарження: 20.11.2020 16:06 - 25.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 185 849.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
112 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.11.2020 16:06
Документи 46
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

Оскарження: 20.11.2020 16:12 - 25.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 122 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
117 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.11.2020 16:12
Документи 35
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Оскарження: 20.11.2020 16:22 - 25.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 150 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
118 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.11.2020 16:22
Документи 27
Скарги 0
ФОП ВЕЛИЧКО ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ

Оскарження: 20.11.2020 16:29 - 25.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 170 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
120 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.11.2020 16:29
Документи 26
Скарги 0
ТОВ СІМБЕЛ

Оскарження: 23.11.2020 14:14 - 26.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 153 970.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
139 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.11.2020 14:14
Документи 4
Скарги 2
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Початкова пропозиція 157 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
140 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 25
Скарги 0

Контракти

Номер: 39a39fe598ee4e0887d07f19059538c2
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-06-017931-c-c1
Постачальник: ТОВ СІМБЕЛ
Номер договору: 134
Сума договору: 139 999.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 30.11.2020 10:33
Статус:
Виконаний
pdf
Договір ( вікна).pdf
p7s
sign.p7s