-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Постачання електричної енергії для Харківської міжобласної філії
постачання електричної енергії за адресою м. Харків вул. Косарєва, 1
Завершена
124 178.25
UAH з ПДВ
Номер:
d22e946e40674ab099345805f5ce52f0
Внутрішній номер закупівлі:
7094522
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-06-003192-a
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43068161
-
Адреса:
03083, Україна, Київська область, Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Довгалюк Анжела Петрівна 380442595403 TENDER@RADON.NET.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
09310000-5 Електрична енергіяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Підприємство створено з метою забезпечення реалізації інтересів держави у сфері поводження з радіоактивними відходами (далі - РАВ), а також техногенно-підсиленими джерелами природного походження, та для задоволення потреб населення, підприємств, установ та організацій будь-якої форми власності в послугах у сфері поводження з РАВ та іншими техногенними відходами, здійснення господарської діяльності відповідно до законодавства, вдосконалення системи управління та координації у зазначених сферах. У складі підприємства є відокремлені підрозділи, одним з яких є Харківська обласна філія, яка здійснює діяльність по поводженню з радіоактивними відходами на визначеній території, обладнання якої потребує постійного підключення до електромережі та безперебійної подачі електричної енергії. Пункти зберігання радіоактивних відходів (далі - ПЗРВ) міжобласних філії ДСП «Об’єднання «Радон» є потенційно небезпечними об’єктами, сферою діяльності яких є збір, транспортування, тимчасове зберігання та переробка РАВ. Для забезпечення безпеки при здійсненні діяльності по поводженню з РАВ, а також радіаційного захисту населення та довкілля від впливу іонізуючого випромінювання в разі виникнення радіаційної аварії на ПЗРВ існує ряд систем, функціонування яких безпосередньо залежить від надійності та стабільності електропостачання об’єкта: 1. Інтегрована автоматизована система радіаційного моніторингу навколишнього середовища пунктів захоронення радіоактивних відходів (далі - ПЗРВ) призначена для ведення постійного моніторингу радіаційного стану на ПЗРВ з метою вчасної ідентифікації перевищення граничних допустимих рівнів іонізуючого випромінювання в межах майданчиках, та вчасного реагування такі випадки. 2. Технологічне обладнання, розміщене в сховищах для зберігання радіоактивних відходів та яке приєднане до електромережі, постійно експлуатується при виконанні технологічних операції при поводженні з радіоактивними відходами. 3. На пункті зберігання радіоактивних відходів з урахуванням існуючої величини поглиненої дози на поверхні радіоактивних відходів, а також у відповідності до визначених категорій ДІВ встановлений другий рівень фізичного захисту, згідно до якого система фізичного захисту (далі - ФЗ) на об’єктах організована на такому рівні, який повинен забезпечити ефективну протидію можливій найвищій загрозі, яка прописана в «Об’єктовій проектній загрозі». Захист від внутрішнього та зовнішнього правопорушника забезпечується шляхом поєднання та безперебійного функціонування інженерно-технічних засобів системи фізичного захисту (далі ІТЗ СФЗ). До складу інженерно - технічних засобів системи фізичного захисту (далі - ІТЗ СФЗ) ПЗРВ входить: - відеоспостереження, яке здійснюється шляхом відображення подій в реальному режимі часу, всього об’єкта та особливо важливих місць; - контроль доступу персоналу на пости охорони, які обладнані біометричними зчитувачами вен долоні, до яких внесені біометричні дані персоналу охорони служби ФЗ. Вхід до корпусу збереження РАВ та ангару обладнано біометричним зчитувачем вен долоні, який здійснює відкриття воріт за допомогою електромагнітних замків по правилу «двох осіб». - подача сигналу «тривога» здійснюється зі стаціонарно змонтованих тривожних кнопок, який надходить на пульт централізованого спостереження поліції охорони по С8М- каналу. - пожежна сигналізація; - охоронна система сигналізації об’єкта, та інші. Всі ІТЗ СФЗ на об’єктах по поводженню з радіоактивними відходами повністю залежать від безперебійного електропостачання, а у разі його відключення, виникає загроза здійснення потенційними правопорушниками наступних протиправних дій: - вчинення диверсії проти пунктів захоронения радіоактивних відходів; вчинення диверсії проти транспортного засобу з радіоактивними матеріалами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, радіоактивних матеріалів; несанкціоноване вилучення радіоактивних матеріалів із місць їх зберігання або під час їх транспортування; втручання або перешкоджання нормальному режиму функціонування ПЗРВ з метою порушення технологічних процесів поводження з РАВ або виникнення загрози для стану радіаційної безпеки; захоплення об'єкту або його окремих життєво важливих місць, вчинення диверсії, терористичного акту або викрадення радіоактивних матеріалів. У разі отримання правопорушником РАВ, ДІВ, або ЯМ - це призведе до критичних наслідків: масове зараження людей, забруднення території, створення брудної бомби з метою здійснення актів тероризму, у тому числі - міжнародних. Таким чином, безперебійне забезпечення електроенергією об’єктів по поводженню з радіоактивними відходами є основною складовою їх безпечної та надійної експлуатації. Для можливості укладення договору на постачання електричної енергії потрібно провести процедуру відкритих торгів, що по строкам складе не менше місяця. У разі не укладання у стислі терміни договору на постачання електричної енергії ДСП «Об’єднання «Радон», а саме Харківської міжобласної філії, нас можуть віднести до Замовників, яким буде здійснюватися постачання електричної енергії постачальником «останньої надії», що потягне за собою оплату за спожиті об’єми електроенергії за тарифами, які у два рази перевищують тариф за раніше укладеним договором. Це призведе до додаткових витрат, кошти на зазначені цілі відсутні, відповідно непередбачені в затвердженому плані використання власних і бюджетних коштів. В подальшому виникає необхідність у додатковому фінансуванню з державного бюджету України, що може розцінюватися, як перевитрата бюджетних коштів. Наступним етапом після віднесення Харківської міжобласної філії до Замовників, яким буде здійснюватися постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» може бути відключення від постачання електричної енергії, що спричинить негативні наслідки соціального характеру та призвести до повної зупинки виконання програми підтримки екологічно безпечного стану, ставить під загрозу належне забезпечення ядерної і радіаційної безпеки, та ряду порушень Законів України: «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», «Про загальнодержавну цільову екологічну програму поводження з радіоактивними відходами». Враховуючи унеможливлення дотримання строків для проведення процедури відкритих торгів та своєчасного укладання договору на постачання електричної енергії, що може спричинити особливі обставини, які призведуть до створення надзвичайної ситуації та негативних наслідків в цілому, з метою запобігання виникнення надзвичайних ситуацій при можливому припиненні енергопостачання на Харківської міжобласної філії і належного виконання визначених функцій та поставлених завдань підприємство вимушено піти шляхом проведення переговорної процедури керуючись п. 4 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо у разі зміни постачальника замовник був вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням». Обґрунтуванням потреби здійснення закупівлі додаткового обсягу товару у того самого постачальника є недопущення повторного відключення електричних мереж Харківської міжобласної філії за вищевказаними адресами для того щоб не створити загрозу безпеці здійснення діяльності пов’язаної з поводженню з РАВ, що в подальшому може призвести до виникнення аварійної ситуації та негативних наслідків під час технічного переходу до нового постачальника за місцем розташування об’єктів та точок комерційного обліку. З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у п. 4 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 4 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII зі змінами, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо у разі зміни постачальника замовник був вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням.
Очікувана вартість:
124 178.25 UAH з ПДВ
Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)
- Лот №1 ₴32 898.58 Постачання електричної енергії (м. Харків вул. Косарєва 1)
- Лот №2 ₴91 279.67 Постачання електричної енергії (Пересічне Харківська область Україна)