• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стоматологічна установка з нижньою подачею

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Стоматологічна установка з нижньою подачею (код ДК 021:2015 – 33190000 - 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) 5.1. Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Стоматологічна установка з нижньою подачею (код ДК 021:2015 – 33192400-6 Автоматизовані робочі місця стоматолога, НК 024:2019 - 60930 Установка стоматологічна, портативна) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (НК 024:2019 - - 60930 Установка стоматологічна, портативна) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 315 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.11.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

315 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
Номер: 82248aad9cce4d839dd5871a7d1ddbd3
Внутрішній номер закупівлі: 7081687
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-001375-b   
Замовник: Запорізький державний медичний університет
Контактна особа: Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua http://www.zsmu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 315 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 575.00 UAH
Період уточнення: 06.11.2020 12:00 - 13.11.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 06.11.2020 12:00 - 23.11.2020 18:00
Аукціон: 24.11.2020 13:31 - 24.11.2020 13:52
Період кваліфікації: 24.11.2020 13:52 - 01.12.2020 10:38
Період завантаження договору: 01.12.2020 10:38 - 21.12.2020 10:38
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стоматологічна установка з нижньою подачею (код ДК 021:2015 – 33192400-6 Автоматизовані робочі місця стоматолога, НК 024:2019 - 60930 Установка стоматологічна, портативна)
Код ДК 021:2015: 33192400-6 Автоматизовані робочі місця стоматолога
Кількість 1 комплект
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, 26, Вознесенівський р-н На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "АЛЬЯНС МЕД УКРАЇНА"

Оскарження: 01.12.2020 10:38 - 12.12.2020 00:00
Початкова пропозиція 314 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
314 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.12.2020 10:38
Документи 13
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
Початкова пропозиція 314 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
314 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 9
Скарги 0

Контракти

Номер: 9370e311465b43ad8e025fbc172013eb
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-06-001375-b-a1
Постачальник: ТОВ "АЛЬЯНС МЕД УКРАЇНА"
Номер договору: 465Т-20
Сума договору: 314 200.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 293 644.86 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 14.12.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договор.pdf
p7s
sign.p7s