• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

180 150.00 UAH з ПДВ
Номер: 07fc2b8b52ee4fd5a79129f3fc5af78d
Внутрішній номер закупівлі: 7058277
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-05-005871-c   
Замовник: Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Контактна особа: Неля Полюхович +380935393023 6.2@dp.consumer.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області двічі проведено процедуру відкритих торгів за предметом: Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4). Перша процедура (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000557-a) була відмінена електронною системою закупівель автоматично внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відповідно до пункту 1 частини 2 ст.32 Закону). Друга процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-001235-a) була також відмінена електронною системою закупівель автоматично внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відповідно до пункту 1 частини 2 ст.32 Закону). Під час проведення всіх процедур закупівель технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника Замовником не змінювались. Для здійснення закупівлі - Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4) обрати та провести переговорну процедуру, відповідно до пункту першого частини другої ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
Очікувана вартість: 180 150.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2500 пачок
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Філософська, 39-А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Оскарження: 05.11.2020 12:58 - 16.11.2020 00:00
Ціна пропозиції 180 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.11.2020 12:58
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 35b51e5b49f24f76a3a15fc365f5e379
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-05-005871-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 227
Сума договору: 180 150.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 150 125.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 16.11.2020 12:19
Статус:
Виконаний
pdf
Договір бумага.pdf
p7s
sign.p7s