-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
180 150.00
UAH з ПДВ
Номер:
07fc2b8b52ee4fd5a79129f3fc5af78d
Внутрішній номер закупівлі:
7058277
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-05-005871-c
Замовник:
Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40359593
-
Адреса:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Філософська, 39 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Неля Полюхович +380935393023 6.2@dp.consumer.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області двічі проведено процедуру відкритих торгів за предметом: Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4).
Перша процедура (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000557-a) була відмінена електронною системою закупівель автоматично внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відповідно до пункту 1 частини 2 ст.32 Закону).
Друга процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-001235-a) була також відмінена електронною системою закупівель автоматично внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відповідно до пункту 1 частини 2 ст.32 Закону).
Під час проведення всіх процедур закупівель технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника Замовником не змінювались.
Для здійснення закупівлі - Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4) обрати та провести переговорну процедуру, відповідно до пункту першого частини другої ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
Очікувана вартість:
180 150.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки проводяться шляхом сплати Покупцем грошових коштів в розмірі вартості фактично поставленого Товару, вказаного в накладній, протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4
Кількість
2500 пачок
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Оскарження: 05.11.2020 12:58 - 16.11.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39417349
-
Контактна особа:
В.І.Ягунова +380567905050
-
Адреса:
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Красногвардійський район ВУЛИЦЯ СУВОРОВА будинок 35
Оскарження: 05.11.2020 12:58 - 16.11.2020 00:00
Ціна пропозиції
180 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.11.2020 12:58
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
35b51e5b49f24f76a3a15fc365f5e379
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-05-005871-c-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39417349
-
Контактна особа:
В.І.Ягунова +380567905050
-
Адреса:
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Красногвардійський район ВУЛИЦЯ СУВОРОВА будинок 35
Номер договору:
227
Сума договору:
180 150.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
150 125.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
16.11.2020 12:19
Статус:
Виконаний