-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ ТА КОПІЮВАННЯ НА ЛАЗЕРНІЙ, СТРУМЕНЕВІЙ ТЕХНІЦІ ФОРМАТ А4 ЩІЛЬНІСТЬ - 80Г/М2 БІЛИЗНА 160 ±3 %, НЕПРОЗОРІСТЬ ≥90 %, ВОЛОГІСТЬ 3.8-4.6% К-СТЬ АРКУШІВ У ПАЧЦІ – 500, К-СТЬ ПАЧОК -430
Папір офісний для друку та копіювання на лазерній, струменевій техніці Формат А4 Щільність - 80г/м2 білизна 160 ±3 %, непрозорість ≥90 %, вологість 3.8-4.6% К-сть аркушів у пачці - 500 К-сть пачок -430. Сума закупівлі включає вартість доставки. Оплата після доставки. Вимоги до кваліфікації: надання відразу після закінчення аукціону установчих документів, сертифікатів якості, цінової пропозиції та підписаного договору з вашої сторони в електронному вигляді.
Завершена
27 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 139.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 139.75 UAH
Номер:
bb08b1efa03f483e8ae55f2993cb0392
Внутрішній номер закупівлі:
705500
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2017-03-22-000035-c
Замовник:
Бершадське об'єднане управління Пенсійного фонду України Вінницької області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40382655
-
Адреса:
24400, Україна, Вінницька область, м Бершадь, вул Героїв України, 23
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Тумак Ірина Василівна +380435221852 Bershad_united@vn.pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові виробиАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
27 950.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
139.75 UAH
Період уточнення:
22.03.2017 08:55 - 24.03.2017 09:00
Період прийому пропозицій:
24.03.2017 09:00 - 26.03.2017 09:00
Період кваліфікації:
26.03.2017 09:03 - 28.03.2017 13:57
Період завантаження договору:
26.03.2017 09:03 - 15.04.2017 09:03
Тендерна документація
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний для друку та копіювання на лазерній, струменевій техніці Формат А4 Щільність - 80г/м2 білизна 160 ±3 %, непрозорість ≥90 %, вологість 3.8-4.6% К-сть аркушів у пачці - 500 К-сть пачок -430. Сума закупівлі включає вартість доставки. Оплата після доставки. Вимоги до кваліфікації: надання відразу після закінчення аукціону установчих документів, сертифікатів якості, цінової пропозиції та підписаного договору з вашої сторони в електронному вигляді.
Кількість
430 пачок
Період постачання
01.04.2017 - 14.04.2017
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
Оскарження: 26.03.2017 09:03 - 30.03.2017 13:57
×
-
Код ЄДРПОУ:
3307207495
-
Контактна особа:
Сергій Маркушевський +380673374228 s_markushevskiy@mail.ru
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27
Оскарження: 26.03.2017 09:03 - 30.03.2017 13:57
Початкова пропозиція
27 881.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 881.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.03.2017 13:57
Документи
7
Скарги
0
Контракти
Номер:
6d8f6836fe9644e38e3b91f63c3b7fb1
Ідентифікатор договору:
UA-2017-03-22-000035-c-a1
Постачальник:
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3307207495
-
Контактна особа:
Сергій Маркушевський +380673374228 s_markushevskiy@mail.ru
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27
Номер договору:
№23
Сума договору:
27 881.20 UAH з ПДВ
Сума договору:
0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
31.03.2017 13:41 - 31.12.2017 23:59
Дата підписання:
31.03.2017 13:41
Статус:
Підписаний