-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі під Комунальний заклад «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 6 А в м. Дніпрі». Коригування
Мова, якою готується оголошення та документи щодо проведення переговорної процедури - українська
Завершена
3 800 614.80
UAH з ПДВ
Номер:
bfc9b6ac67e84074bff97b25d4a9767f
Внутрішній номер закупівлі:
6971938
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-30-002284-c
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40506232
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Яна Альтшулер +380567441126 yasya1509@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
По об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі під Комунальний заклад «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 6 А в м. Дніпрі» будівельно-монтажні роботи здійснюються з 2020 року.
24 лютого 2020 року за результатами процедури відкритих торгів (UA-2020-01-15-002938-c) між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «СК «Стройінвест» було укладено Договір на виконання робіт з капітального ремонту окремих приміщень будівлі під Комунальний заклад «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 6 А в м. Дніпрі. Однак, у ході виконання робіт за Договором виникли додаткові аналогічні будівельно–монтажні роботи не передбачені початковим проектом з капітального ремонту комунального закладу.
З метою виконання вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Департамент звернувся до автора проекту з капітального ремонту об’єкта – Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЕДВА», яке згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за капітальним ремонтом зазначеного об’єкту, щодо підтвердження наявності додаткових аналогічних робіт для застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі під Комунальний заклад «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 6 А в м. Дніпрі». Коригування» для об’єктивного документального підтвердження її застосування.
Листом-повідомленням ТОВ «ВЕЕДВА» від 28.10.2020 р. № 65 підтверджено наявність додаткових аналогічних робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі під Комунальний заклад «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 6 А в м. Дніпрі». Коригування» та зазначено, що у ході капітального ремонту об’єкту виникли додаткові аналогічні будівельні роботи не зазначені у початковому робочому проекті, тому у Департамента благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради мають місце передумови для прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме п.5 «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера» та неможливості застосування іншої, конкурентної процедури закупівлі.
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 95 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт.
Відкоригований проект було надано на розгляд проектної документації за робочим проектом до ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза», за результатами чого 08 жовтня 2020 року було отримано позитивний експертний звіт № 1465-20Е та установлено, що зазначена документація враховує обсяги аналогічних додаткових робіт, передбачених робочим проектом.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 08.10.2020 р. № 1465-20Е ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» та лист-повідомлення ТОВ «ВЕЕДВА» від 28.10.2020 р. № 65 вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «СК «Стройінвест» шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний звіт від 08.10.2020 р. № 1465-20Е ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»;
- лист-повідомлення від 28.10.2020 р. № 65 ТОВ «ВЕЕДВА».
Очікувана вартість:
3 800 614.80 UAH з ПДВ
Умови оплати:
підписання договору - 30%
- Подіяпідписання договору
- ОписЗамовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Генпідряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Генпідрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях30 робочі дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі під Комунальний заклад «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 6 А в м. Дніпрі». Коригування
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК "СТРОЙІНВЕСТ"
Оскарження: 30.10.2020 11:26 - 10.11.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39086059
-
Контактна особа:
Кравченко Ю.О. +380567940705
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Любарського будинок 143 офіс 215
Оскарження: 30.10.2020 11:26 - 10.11.2020 00:00
Ціна пропозиції
3 800 614.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.10.2020 11:26
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
d1e44cff475d483baa6211f2c0bfee67
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-30-002284-c-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК "СТРОЙІНВЕСТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39086059
-
Контактна особа:
Кравченко Ю.О. +380567940705
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Любарського будинок 143 офіс 215
Номер договору:
10/11-1
Сума договору:
3 463 968.44 UAH з ПДВ
Сума договору:
2 886 640.37 UAH без ПДВ
Період дії договору:
10.11.2020 00:00 - 28.12.2020 00:00
Дата підписання:
10.11.2020 13:46
Статус:
Розірваний