• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Стілець офісний, крісло офісне

Категорія замовника. Орган соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Номер: f3199bde1c394468bbd4b7d1e6db4c08
Внутрішній номер закупівлі: 6947981
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-28-009873-c   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактна особа: Олена Бугайко +380362269648 buh@rv.pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 175 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 875.00 UAH
Період уточнення: 28.10.2020 19:14 - 03.11.2020 19:11
Період прийому пропозицій: 03.11.2020 19:11 - 11.11.2020 19:12
Аукціон: 12.11.2020 12:44 - 12.11.2020 13:11
Період кваліфікації: 12.11.2020 13:11 - 17.11.2020 16:46
Період завантаження договору: 17.11.2020 16:46 - 07.12.2020 16:46
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець офісний
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 175 штуки
Період постачання 01.12.2020 - 15.12.2020
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Короленка,7 На карті
Крісло офісне
Код ДК 021:2015: 39113000-7 Сидіння та стільці різні
Кількість 25 штуки
Період постачання 01.12.2020 - 15.12.2020
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Короленка,7 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ Арт-пром

Оскарження: 17.11.2020 16:38 - 20.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 93 030.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
93 030.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.11.2020 16:38
Документи 29
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне підприємство "Сігма"

Оскарження: 17.11.2020 16:44 - 20.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 125 550.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
125 550.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.11.2020 16:44
Документи 18
Скарги 0
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

Оскарження: 17.11.2020 16:46 - 20.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 168 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
168 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.11.2020 16:46
Документи 60
Скарги 0

Контракти

Номер: 60a032a533534d31b4e5db83af316d4a
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-28-009873-c-c1
Постачальник: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
Номер договору: 381
Сума договору: 168 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 30.11.2020 17:40
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 381 стільці.pdf
p7s
sign.p7s