-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний середній ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 060510 Сімаківка – Бараші – Пулини – Коростишів – Котлярка, км 116+794, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Завершена
4 405 132.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 025.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 025.66 UAH
Номер:
b5270ad597b044ccaee2f79acc39f32e
Внутрішній номер закупівлі:
6903118
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-26-010037-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45233142-6 Ремонт дорігАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
4 405 132.80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
22 025.66 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
132 153.00 UAH
Період уточнення:
26.10.2020 16:45 - 15.11.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
26.10.2020 16:45 - 25.11.2020 00:00
Аукціон:
25.11.2020 13:52 - 25.11.2020 14:13
Період кваліфікації:
25.11.2020 14:13 - 26.11.2020 16:25
Період завантаження договору:
26.11.2020 16:25 - 16.12.2020 16:25
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 50%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписУ разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
- Розмір50%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях7 робочі дні
надання послуг - 50%
- Подіянадання послуг
- ОписПоточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
- Розмір50%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Поточний середній ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 060510 Сімаківка – Бараші – Пулини – Коростишів – Котлярка, км 116+794, Житомирська область»
Кількість
1 послуга
Період постачання
15.03.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
11215, Україна, Житомирська область, міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 060510 Сімаківка – Бараші – Пулини – Коростишів – Котлярка, км 116+794
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
SP. Z O.O. Mast-Bud
Оскарження: 26.11.2020 16:25 - 07.12.2020 00:00
×
-
Ідентифікатор:
PL-NIP 243684148
-
Контактна особа:
Бобер Андрій Валерійович +380677823471 0674124379@ukr.net
-
Адреса:
85-068, Республіка Польща, Куявсько-Поморське - Бидгош, Бидгощ, Бидгощ, вул. Стару Порт, №13
Оскарження: 26.11.2020 16:25 - 07.12.2020 00:00
Початкова пропозиція
4 398 041.76 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 398 041.76 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2020 16:25
Документи
29
Скарги
0
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40445002
-
Контактна особа:
Войтко Ігор Валерійович 380362671100, budalliancegroup.rv@gmail.com
-
Адреса:
02095, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Княжий Затон, 21, кв. 135
Початкова пропозиція
4 402 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 402 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
85
Скарги
0
Контракти
Номер:
2d13f138f51a40dda879ecd4e0d811dd
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-26-010037-a-b1
Постачальник:
SP. Z O.O. Mast-Bud
×
-
Ідентифікатор:
PL-NIP 243684148
-
Контактна особа:
Бобер Андрій Валерійович +380677823471 0674124379@ukr.net
-
Адреса:
85-068, Республіка Польща, Куявсько-Поморське - Бидгош, Бидгощ, Бидгощ, вул. Стару Порт, №13
Номер договору:
107-20
Сума договору:
4 398 041.76 UAH з ПДВ
Сума договору:
3 665 034.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.12.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
15.12.2020 15:21
Статус:
Виконаний