• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

папір та канцелярські товари

папір та канцелярські товари, їх кількість, торгові марки наведені в специфікації, яка розміщена в доданих документах. Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника,на підставі заявки замовника у термін не більше 2-х днів з моменту подання заявки. Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару протягом 10 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 10 банківських днів з моменту отримання фінісування. Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін. Договір укладається не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Номер: 785b6cc9aeac4569bdeafc0a1bd5dec4
Внутрішній номер закупівлі: 67608
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-02-19-000070-c   
Замовник: Орджонікідзевська районна адміністрація Маріупольської міської ради
Контактна особа: Тарасенко Наталя Олексіївна 0963297546 tarasenko1004@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 50 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2016 11:16 - 20.02.2016 00:00
Період прийому пропозицій: 21.02.2016 00:00 - 24.02.2016 00:00
Аукціон: 24.02.2016 14:03 - 24.02.2016 14:36
Період кваліфікації: 24.02.2016 14:36 - 26.02.2016 14:51
Період завантаження договору: 24.02.2016 14:36 - 15.03.2016 14:36

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір та канцелярські товари, їх кількість, торгові марки наведені в специфікації, яка розміщена в доданих документах. Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника, на підставі заявки замовника у термін не більше 2-х днів з моменту подання заявки. Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару протягом 10 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 10 банківських днів з моменту отримання фінісування. Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін.
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 35 штуки
Період постачання 01.03.2016 - 31.12.2016
Місце постачання 87500, Україна, Донецька, Маріуполь, пр.Перемоги,16 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Ільчинська Людмила Василівна

Оскарження: 24.02.2016 14:36 - 27.02.2016 14:51
Початкова пропозиція 46 030.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
41 447.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.02.2016 14:36
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 42 127.59 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
41 627.58 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 1
Скарги 0
ТОВ «ТПГ АЛВІС»
Початкова пропозиція 46 973.34 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
44 441.46 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0
ФОП Дьяченко Олексій Валерійович
Початкова пропозиція 49 171.51 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
47 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 1a1a4e51e2f042ada12776466a831df3
Сума договору: 0.00 без ПДВ
Дата підписання: 11.03.2016 15:19
Статус:
Підписаний
pdf
Договор канц 2.pdf
pdf
Договор канц 2.pdf
pdf
Договор канц 2.pdf
pdf
Договор канц.pdf
pdf
Договор канц.pdf