• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, керівник групи господарського та централізованого обслуговування Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, голова тендерного комітету, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.) – 50 шт.; Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.) – 25 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 79 882,75 грн. (сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 75 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,82 грн. (сімсот дев’яносто вісім грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» листопада 2020 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

79 882.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 798.82 UAH
Номер: 78a2b5d8e6ea41ba9a026e3435c19437
Внутрішній номер закупівлі: 6747651
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-009390-c   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Юлія Миколаївна Біла +380523420092 dolin_vo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 79 882.75 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 798.82 UAH
Період уточнення: 16.10.2020 15:36 - 23.10.2020 01:00
Період прийому пропозицій: 16.10.2020 15:36 - 02.11.2020 00:00
Аукціон: 02.11.2020 14:59 - 02.11.2020 15:20
Період кваліфікації: 02.11.2020 15:20 - 03.11.2020 16:14
Період завантаження договору: 03.11.2020 16:14 - 23.11.2020 16:14
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 50 штуки
Період постачання до 30.11.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 25 штуки
Період постачання до 30.11.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Оскарження: 03.11.2020 16:14 - 14.11.2020 00:00
Початкова пропозиція 73 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
73 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.11.2020 16:14
Документи 17
Скарги 0
ТОВ "ФРЕНД ЮА"
Початкова пропозиція 77 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
77 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 52
Скарги 0

Контракти

Номер: 475bc8f4c2fc4428a2b5b99f193f19b0
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-16-009390-c-c1
Постачальник: ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
Номер договору: 69/20
Сума договору: 73 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 18.11.2020 11:05
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №69-20 від 18.11.2020.pdf
pdf
Додаткова угодо до 69-20.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s