-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт м’якої покрівлі у дошкільному навчальному закладі №23 за адресою: вул Мічуріна, 42, м.Сміла Черкаської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (інші завершальні будівельні роботи CPV ДК 021:2015 – 45450000-6)
Якісне виконання робіт. Усі матеріали та виконані роботи повинні відповідати стандартам, які застосовуються в Україні.
Завершена
77 873.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 389.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 389.37 UAH
Номер:
db8cf9a6d4294038b27d959e2a0fe16e
Внутрішній номер закупівлі:
6663773
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-12-000866-b
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38627941
-
Адреса:
20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Перемоги, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Віта Володимирівна Коваль +380969085380 osvitasmilaprozorro1@ukr.net http://www.osvita.smila.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
77 873.75 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
389.37 UAH
Період уточнення:
12.10.2020 09:38 - 19.10.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
19.10.2020 00:00 - 23.10.2020 00:00
Аукціон:
23.10.2020 15:08 - 23.10.2020 15:35
Період кваліфікації:
23.10.2020 15:35 - 26.10.2020 16:15
Період завантаження договору:
26.10.2020 16:15 - 15.11.2020 16:15
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата проводяться шляхом перерахування авансу у розмірі 30%, від загального обсягу робіт та 70% оплата за фактично виконані роботи. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, тощо. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, протягом 60 календарних днів. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату наданих Виконавцем робіт протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях30 банківські дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата проводяться шляхом перерахування авансу у розмірі 30%, від загального обсягу робіт та 70% оплата за фактично виконані роботи. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, тощо. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, протягом 60 календарних днів. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату наданих Виконавцем робіт протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт м’якої покрівлі у дошкільному навчальному закладі №23 за адресою: вул Мічуріна, 42, м.Сміла Черкаської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (інші завершальні будівельні роботи CPV ДК 021:2015 – 45450000-6)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.11.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Оскарження: 26.10.2020 16:15 - 29.10.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2038102315
-
Контактна особа:
Ісакін Віктор Олександрович +380962800083 2800083@ukr.net
-
Адреса:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 62, кв. 200
Оскарження: 26.10.2020 16:15 - 29.10.2020 00:00
Початкова пропозиція
72 182.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
61 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.10.2020 16:15
Документи
33
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАСАЖ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24414887
-
Контактна особа:
Сергій Сергій +380674705282 tender82@ukr.net
-
Адреса:
19501, Україна, Черкаська область, Городищенський район, місто Городище, ВУЛИЦЯ КОЖЕДУБА, будинок 43,А
Початкова пропозиція
72 626.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
62 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
30
Скарги
0
ФОП "МАЛОВІЧКО АРТУР ОЛЕГОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3180220814
-
Контактна особа:
Артур Маловичко +380966341663 krysha_artur@bigmir.net
-
Адреса:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ РОЗКОПНА, будинок 4
Початкова пропозиція
76 884.44 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
76 884.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
25
Скарги
0
Контракти
Номер:
f6edb1ff499e49a5a82c3fd3eed84a9c
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-12-000866-b-a1
Постачальник:
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2038102315
-
Контактна особа:
Ісакін Віктор Олександрович +380962800083 2800083@ukr.net
-
Адреса:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 62, кв. 200
Номер договору:
287
Сума договору:
61 990.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
02.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
02.11.2020 16:37
Статус:
Розірваний