• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Поточний ремонт внутрішніх приміщень ДНЗ (ясла-садок) "Перлинка" Музичанської сільської ради Київської області, Києво-Святошинського району (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

1. Найменування замовника: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Перлинка» Музичанської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області. 2.Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 36712563. 4. Місцезнаходження замовника: 08125, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Музичі, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛІВСЬКА, будинок 5-А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Яцина Тетяна Іванівна, головний бухгалтер, телефон +38095-216-50-03, e-mail: muzdnz_perlinka@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Поточний ремонт внутрішніх приміщень ДНЗ (ясла-садок) "Перлинка" Музичанської сільської ради Київської області, Києво-Святошинського району. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08125, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Музичі, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛІВСЬКА, будинок 5-А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані послуги здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт/послуг та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт/послуг». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 189 604,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч шістсот чотири гривні 00 копійки) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «16» жовтня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «21» жовтня 2020 року час 0000 год. 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

189 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 896.04 UAH
Номер: cdefa41aaf2b474bbc0fae62554f15e1
Внутрішній номер закупівлі: 6659474
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-09-006115-b   
Замовник: ДНЗ (ясла-садок) "Перлинка"
Контактна особа: Яцина Тетяна Іванівна +380459833404 muzdnz_perlinka@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 189 604.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 896.04 UAH
Період уточнення: 09.10.2020 18:14 - 16.10.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 19.10.2020 00:00 - 21.10.2020 00:00
Період кваліфікації: 21.10.2020 00:04 - 23.10.2020 16:34
Період завантаження договору: 23.10.2020 16:34 - 12.11.2020 16:34
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Поточний ремонт внутрішніх приміщень ДНЗ (ясла-садок) "Перлинка" Музичанської сільської ради Київської області, Києво-Святошинського району
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.11.2020
Місце постачання 08125, Україна, Київська область, село Музичі, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛІВСЬКА, будинок 5-А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Зібарєв Сергій Валентинович

Оскарження: 23.10.2020 16:34 - 27.10.2020 23:00
Початкова пропозиція 171 309.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
171 309.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.10.2020 16:34
Документи 39
Скарги 0

Контракти

Номер: 4421637f30904b259540590ca3f73199
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-09-006115-b-a1
Постачальник: ФОП Зібарєв Сергій Валентинович
Номер договору: 5
Сума договору: 171 309.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.10.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання: 30.10.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Додаток 1 до Договору _ 5 від 30.10.2020.pdf
pdf
_5 від 30.10.2020.pdf
p7s
sign.p7s