• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 72260000-5 „Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням” (Послуги з доопрацювання програмного забезпечення Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг) в частині реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” з використанням інтернет-технологій)

за номенклатурною позицією ДК 021:2015 72261000-2 послуги з обслуговування програмного забезпечення

Завершена

2 555 880.00 UAH з ПДВ
Номер: 679ae2f831ed457ba1a3834c766b4b21
Внутрішній номер закупівлі: 6654649
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-09-003265-b   
Замовник: Міністерство соціальної політики України
Контактна особа: Ганна Онацька +380442894046 23@mlsp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування умови застосування: Державне підприємство „Інформаційно - обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» (далі – ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”) підпорядковане безпосередньо Міністерству соціальної політики України і відповідно до Статуту спеціалізується у галузі створення, впровадження, експлуатації, програмної підтримки (супроводження) та технічного обслуговування інформаційних технологій у сфері соціального захисту населення. У межах послуг за предметом закупівлі необхідно доопрацювати програмне забезпечення Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг) для реалізації пілотного проекту, який забезпечить практичну перевірку механізмів централізованої технології монетизації одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка”, шляхом перерахування грошової компенсації вартості цієї допомоги на поточний рахунок батьків, у яких народилась дитина, а в разі відсутності матері/батька – патронатних вихователів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів новонародженої дитини, за спеціальним режимом використання, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк „ПриватБанк” (далі – АТ „КБ «ПриватБанк”). Реалізація цього проекту є складовою частиною заходів Уряду, спрямованих на реформування державної системи соціальних виплат шляхом централізації фінансування та виплати виключно у грошовій формі усіх видів соціальної підтримки найменш захищених верств населення – житлових субсидій та пільг, державних допомог та компенсацій будь-якого призначення. Автоматизація монетизації житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг дозволила створити та перевірити базові механізми функціонування централізованої системи соціальних виплат у грошовій формі. Використання цих напрацьованих рішень дозволяє швидко, протягом трьох місяців, адаптувати їх до потреб пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” шляхом відповідного доопрацювання програмного забезпечення Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплата у грошовій формі житлових субсидій та пільг). Доопрацювання програмного забезпечення спрямоване на створення таких чотирьох блоків програмно-технологічних засобів: Блок програмно-технологічних засобів „пакунок малюка” для реалізації функцій спеціаліста структурного підрозділу соціального захисту населення, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади відповідно до розподілу посадових обов’язків для здійснення в централізованій системі повного циклу інформаційної взаємодії з учасниками пілотного проекту: структурні підрозділи соціального захисту населення, Мінсоцполітики та АТ „КБ „Приватбанк” з такими основними функціями: взяття на облік отримувачів грошової компенсації для придбання дитячих товарів та товарів для породіллі; формування реєстрів отримувачів грошової компенсації; здійснення контролю за закладами торгівлі через які здійснюється продаж товарів отримувачам грошової компенсації; роботи з результатами зарахування коштів на рахунки отримувачів у відділеннях уповноваженого банку. Блок програмно-технологічних засобів спеціаліста Мінсоцполітики для здійснення наглядової функції за процесом монетизації одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка”, формування фінансових документів та контролю за поверненням коштів з такими основним функціями: переказ коштів на рахунок Міністерства соціальної політики України в уповноваженому банку, автоматична обробка результатів зарахування та повернення коштів на рахунок Міністерства; звірка результатів зарахування коштів та їх передача в структурні підрозділи соціального захисту населення; ведення Реєстру закладів торгівлі, через які здійснюється продаж товарів отримувачам грошової компенсації, та виключення з Реєстру закладів торгівлі за фактами зловживання з відповідним повідомленням уповноваженого банку. Блок програмно-технологічних засобів з реєстрації закладів торгівлі, які уклали з Мінсоцполітики додаткову угоду про приєднання до Договору про співпрацю в рамках реалізації пілотного проекту Монетизація одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” у 2020 – 2021 роках з такими основними функціями: реєстрація у системі; внесення даних про касові термінали обслуговування, через які здійснюється продаж споживчих товарів отримувачам грошової компенсації (Mеrchant ID), адреси торгівельних точок та відомості про Інтернет-магазин. Веб-кабінет працівника АТ „КБ „ПриватБанк” призначений для: отримання та обробки реєстрів отримувачів у грошової компенсації та зарахування коштів на рахунки отримувачів; формування звіту по транзакціях та передача його структурним підрозділам соціального захисту населення; повернення коштів на рахунок Міністерства соціальної політики України; отримання даних про касові термінали обслуговування, через які здійснюється продаж споживчих товарів отримувачам грошової компенсації (Mеrchant ID) та ведення списку дозволених Mеrchant ID. Додатково буде створено інформаційний сервіс для ознайомлення отримувачів грошової компенсації щодо адрес торгівельних точок та відомостей про Інтернет-магазини. Державному підприємству „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України” належать авторські майнові права на програмне забезпечення та електронні бази даних Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг). Зазначені права зареєстровані Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з видачею відповідних свідоцтв за реєстраційними номерами 96820 та 96823 від 20.03.2020. Згідно з нормою частини другої статті 15 Закону України „Про авторське право і суміжні права” власник майнових авторських прав на програмний продукт та електронну базу даних має виключні права на їх використання у будь-якій формі і будь-яким способом. Таким чином, у зв’язку із закупівлею, пов’язаною із існуванням необхідності захисту прав інтелектуальної власності, відповідно до абзацу 5 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі”, зазначені послуги можуть бути надані тільки одним учасником – ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Копія свідоцтва Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.03.2020 № 96820 про реєстрацію авторського права на твір Комп'ютерна програма „Централізована система обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг”. Копія свідоцтва Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.03.2020 № 96823 про реєстрацію авторського права на твір База даних „Електронна база даних комп’ютерної програми „Централізована система обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг) ”.
Очікувана вартість: 2 555 880.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з доопрацювання програмного забезпечення Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг) в частині реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” з використанням інтернет-технологій
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.09.2020 - 30.11.2020
Місце постачання 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ"

Оскарження: 09.10.2020 15:07 - 20.10.2020 00:00
Ціна пропозиції 2 555 880.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.10.2020 15:07
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 7bd4c779f9454098a3157fb59aa33932
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-09-003265-b-b1
Постачальник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ"
Номер договору: 32-ПП/2020
Сума договору: 2 555 880.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 129 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 09.11.2020 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
p7s
sign.p7s