• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання печаток, штампів

Техічний опис: 1. Штамп 85*55 мм "Місце проживання зареєстровано за адресою" - 2 шт. 2. Штамп 70*30 мм "Знято з реєстрації місце проживання" - 1 шт. 3. Штамп 45*30 мм "Анульовано" - 1 шт. 4. Штамп 45*30 мм "З оригіналом вірно" - 1 шт. 5. Печатка кругла 40 мм "Для довідок" - 3 шт. Технічні вимоги прикріплені у вигляді окремих файлів. Усі штампи та печатки з автоматичною оснасткою. Штампи 85*55 мм виключно з повністю металевою автоматичною оснасткою (приклад на фото). Прохання надавати цінові пропозиції, а не просто вказувати ціну. До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат (у т. ч. вартість доставки товарів за адресою Замовника), а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. У зв'язку з арештом рахунків оплата може бути відтермінована. Тел. техн. питань: 424-12-02

Завершена

4 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20.00 UAH
Номер: f85d01fb348e482aa291b69464f83f2d
Внутрішній номер закупівлі: 659397
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-02-20-001246-c   
Замовник: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович 380444502817 buhgalterijasrda@ukr.net http://svyat.kievcity.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдяАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 4 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 20.02.2017 14:34 - 21.02.2017 16:00
Період прийому пропозицій: 21.02.2017 17:00 - 23.02.2017 09:30
Аукціон: 24.02.2017 11:07 - 24.02.2017 11:28
Період кваліфікації: 24.02.2017 11:28 - 27.02.2017 16:54
Період завантаження договору: 24.02.2017 11:28 - 16.03.2017 11:28

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴4 000.00 -