-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби
Завершена
99 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 498.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 498.40 UAH
Номер:
0c94c974204147c6aca6431a434657ba
Внутрішній номер закупівлі:
6564162
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-05-003046-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03296202
-
Адреса:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 72
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Нінель Гончарова +380986326288 tender.dcrb@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
24455000-8 Дезинфекційні засобиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
99 680.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
498.40 UAH
Період уточнення:
05.10.2020 11:39 - 09.10.2020 13:00
Період прийому пропозицій:
09.10.2020 13:00 - 15.10.2020 16:00
Період кваліфікації:
15.10.2020 16:03 - 19.10.2020 08:57
Період завантаження договору:
19.10.2020 08:57 - 08.11.2020 08:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вимога (вимоги) Постачальника до Замовника про сплату подається у письмовій формі та супроводжується відвантажувальними документами (сертифікати, накладні, специфікації тощо), після виконання інших зобов'язань, зазначених у договорі. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку на підставі накладної. На підставі пункту 1 та пункту 4 статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У вартість товару включаються витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Жавель Клейд №300 табл. 1кг
Кількість
20 штуки
Період постачання
26.10.2020 - 24.12.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"
Оскарження: 19.10.2020 08:57 - 22.10.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3064906626
-
Контактна особа:
Плахутина Алена +380676419292 pldm@ukr.net
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОВУЛОК ВІЛЬНИЙ, будинок 6, корпус 2, квартира 104
Оскарження: 19.10.2020 08:57 - 22.10.2020 00:00
Початкова пропозиція
99 440.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 440.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.10.2020 08:57
Документи
26
Скарги
0
Контракти
Номер:
b0ac3aa79bac471fad33e0b2d2fcbc54
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-05-003046-a-c1
Постачальник:
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3064906626
-
Контактна особа:
Плахутина Алена +380676419292 pldm@ukr.net
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОВУЛОК ВІЛЬНИЙ, будинок 6, корпус 2, квартира 104
Номер договору:
191/2020
Сума договору:
99 440.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
22.10.2020 10:30
Статус:
Виконаний