• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний формату А4 для друку на лазерному принтері та копіювальних апаратах

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А4 для друку на лазерному принтері та копіювальних апаратах у кількості 100 пачок по 500 арк. у пачці) (технічні вимоги описані у додатку до цього оголошення)

Торги відмінено

8 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 80.00 UAH
Номер: 77e360b8939d41449413739f184ec4a3
Внутрішній номер закупівлі: 653739
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-06-001664-b   
Замовник: КУ "КОМП'ЮТЕРНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗОР"
Контактна особа: Сергій Коломоєць +380617874714 kolomoecs@gmail.com http://kioc.zp.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 8 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 80.00 UAH
Період уточнення: 06.03.2017 15:15 - 09.03.2017 12:00
Період прийому пропозицій: 09.03.2017 12:00 - 12.03.2017 17:00
Аукціон: 13.03.2017 14:12 - 13.03.2017 15:03
Період кваліфікації: з 13.03.2017 15:03

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4 для друку на лазерному принтері та копіювальних апаратах у кількості 100 пачок по 500 арк. у пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання 20.03.2017 - 31.03.2017
Місце постачання 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Олександрівська (Дзержинського), 44 На карті

Інформація про скасування

Номер: a2947ce8e25343e0bab218dbf26a9af8
Опис причини скасування: Замовник просить вибачення за технічну помилку при оголошенні закупівлі, яка призвела до відміни закупівлі. Всім учасникам буде надіслано запрошення на повторну закупівлю. Ви можете звернутись до своїх майданчиків за відшкодуванням витрат, які було здійснено при участі у цій процедурі.
Дата опублікування: 14.03.2017 16:48
Статус:
Виконано
Номер: e034fb9a4b824c5c815e33133e1a1f40
Опис причини скасування: Замовник просить вибачення за технічну помилку при оголошенні закупівлі, яка призвела до відміни закупівлі. Всім учасникам буде надіслано запрошення на повторну закупівлю. Ві можете звернутись до своїх майданчиків за відшкодуванням витрат, які було здійснено при участі у цій процедурі.
Дата опублікування: 14.03.2017 16:46
Статус:
Період оскарження

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 5 320.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 320.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Документи 1
Скарги 1
ТОВ "Папір-Сервіс"
Початкова пропозиція 6 300.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 219.60 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 10
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
Початкова пропозиція 7 602.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 299.99 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 11
Скарги 0
ТОВ ТОРГОВА ГРУПА "ІНТЕРПАП"
Початкова пропозиція 6 738.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 402.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 4
Скарги 0
ООО"ВСТ"
Початкова пропозиція 6 510.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 420.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 10
Скарги 0
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
Початкова пропозиція 7 500.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 13
Скарги 0
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Початкова пропозиція 6 639.60 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 639.60 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 4
Скарги 0