• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Столи (верстаки) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000 та їх частини

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Торги не відбулися

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Номер: 87a9bc45630d4d29a0588d346bac987c
Внутрішній номер закупівлі: 6473431
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-25-013637-a   
Замовник: Сумський державний університет
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна 380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 25.09.2020 23:21 - 01.10.2020 16:00
Період прийому пропозицій: 01.10.2020 16:20 - 08.10.2020 16:20
Період кваліфікації: 08.10.2020 16:24 - 19.10.2020 11:47
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл (верстак) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000
Код ДК 021:2015: 39151200-7 Верстаки
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 На карті
Перфорований екран WS 160.1.0
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 На карті
Тримач інструментів TH розміром 40х360х40 мм
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 На карті
Тримач для ключів WH розміром 30х120х250 мм
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 На карті
Полиця велика Lsh розміром 580х136х70 мм
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 На карті
Полиця для балончиків ScSh розміром 270х70х70 мм
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

Оскарження: 19.10.2020 11:47 - 22.10.2020 00:00
Початкова пропозиція 27 720.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 720.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.10.2020 11:47
Документи 16
Скарги 0