• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

папір та канцелярські товари

папір та канцелярські товари, їх кількість, бажані торгові марки наведені в специфікації, яка розміщена в доданих документах. Поставка товару здійснюється на підставі заявки замовника у термін не більше 2-3 днів з моменту подання заявки. Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару протягом 10 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 10 банківських днів з моменту отримання фінісування.

Торги відмінено

50 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Номер: 3cc83521015642c087721a794241266b
Внутрішній номер закупівлі: 64003
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-02-11-000141-c   
Замовник: Орджонікідзевська районна адміністрація Маріупольської міської ради
Контактна особа: Тарасенко Наталя Олексіївна 0963297546 tarasenko1004@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 50 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2016 16:02 - 12.02.2016 15:30
Період прийому пропозицій: 13.02.2016 00:00 - 18.02.2016 00:00
Аукціон: 18.02.2016 12:33 - 18.02.2016 13:12
Період кваліфікації: з 18.02.2016 13:12

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір та канцелярські товари, їх кількість, бажані торгові марки наведені в специфікації, яка розміщена в доданих документах. Поставка товару здійснюється на підставі заявки замовника у термін не більше 2-3 днів з моменту подання заявки. Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару протягом 10 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 10 банківських днів з моменту отримання фінісування.
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 35 штуки
Період постачання 01.03.2016 - 31.12.2016
Місце постачання 87500, Україна, Донецька, Маріуполь, пр.Перемоги,16 На карті

Інформація про скасування

Номер: 7fa414d2876c4a93befc65fd8201f5c9
Опис причини скасування: Некорректно вказано повну суму закупки-не враховано в сумі ПДВ. Оголошено нову закупівлю за номером UA-2016-02-19-000070-c
Дата опублікування: 19.02.2016 11:22
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 34 597.90 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 597.90 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Бизнес-партнер"
Початкова пропозиція 50 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 700.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 0
Скарги 0
ТОВ "Вельтер"
Початкова пропозиція 49 994.90 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 1
Скарги 0
ФОП Гнелицький К.С.
Початкова пропозиція 50 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
44 999.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 5
Скарги 0
Фізична особа - підприємець Дьяченко Олексій Валерійович
Початкова пропозиція 48 791.51 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
47 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 3
Скарги 0