-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні Синьківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» по вулиці Центральна, 10 в с.Синьків Радехівського району Львівської області (Заміна котла) за кодом ДК021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Завершена
115 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Номер:
daf73ecc28454a8f885c6eb1d961eb29
Внутрішній номер закупівлі:
6350979
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-09-18-001230-a
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43081140
-
Адреса:
80200, Україна, Львівська область, м. Радехів, вул. Проспект Відродження, буд. 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Уляна Маховська +380974419468 uljana.mahovska@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
115 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
575.00 UAH
Період уточнення:
18.09.2020 09:44 - 24.09.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
24.09.2020 11:00 - 29.09.2020 00:00
Період кваліфікації:
29.09.2020 00:00 - 29.09.2020 15:46
Період завантаження договору:
29.09.2020 15:46 - 19.10.2020 15:46
Умови оплати:
дата подання заявки - 30%
- Подіядата подання заявки
- ОписЗамовник проводить платежі за фактично виконані роботи на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Підряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж п’яти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата послуг Замовника здійснюється в межах передбачених державними нормами (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) та листом Держбуду України від 04.10.2000р. №7/7-1010 згідно розрахунку Замовника. Оплата робіт, виконаних субпідрядними організаціями, проводиться Підрядником або безпосередньо Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), складених Субпідрядником та підписаних Генпідрядником і Замовником.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 робочі дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписЗамовник проводить платежі за фактично виконані роботи на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Підряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж п’яти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата послуг Замовника здійснюється в межах передбачених державними нормами (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) та листом Держбуду України від 04.10.2000р. №7/7-1010 згідно розрахунку Замовника. Оплата робіт, виконаних субпідрядними організаціями, проводиться Підрядником або безпосередньо Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), складених Субпідрядником та підписаних Генпідрядником і Замовником.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт котельні Синьківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» по вулиці Центральна, 10 в с.Синьків Радехівського району Львівської області (Заміна котла) за кодом ДК021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.10.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "СЕНЬКУСЬ ВАСИЛЬ МИРОСЛАВОВИЧ"
Оскарження: 29.09.2020 15:46 - 02.10.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2790813450
-
Контактна особа:
Василь Сенькусь +380972483664 senkuss@ukr.net
-
Адреса:
80200, Україна, Львівська область, Радехівський р-н, місто Радехів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 120
Оскарження: 29.09.2020 15:46 - 02.10.2020 00:00
Початкова пропозиція
113 479.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
113 479.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.09.2020 15:46
Документи
39
Скарги
0
Контракти
Номер:
d8387ee1833a42d2bc89e256ca532f3d
Ідентифікатор договору:
UA-2020-09-18-001230-a-a1
Постачальник:
ФОП "СЕНЬКУСЬ ВАСИЛЬ МИРОСЛАВОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2790813450
-
Контактна особа:
Василь Сенькусь +380972483664 senkuss@ukr.net
-
Адреса:
80200, Україна, Львівська область, Радехівський р-н, місто Радехів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 120
Номер договору:
132
Сума договору:
113 479.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
02.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
02.10.2020 16:00
Статус:
Виконаний