• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.2 житлового будинку №4 по вул. СКД в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.2 житлового будинку №4 по вул. СКД в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: п.2 житлового будинку №4 по вул. СКД м. Суми. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 10.12.2020 р. • Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 830 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 р. складає 805 00,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 15.09.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 23.09.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 4 150,00 грн. (0,5%). Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток №3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.

Завершена

830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Номер: 7e50ec55b2c241d094e53b4651a90f19
Внутрішній номер закупівлі: 6228002
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-09-005988-c   
Замовник: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна 380542700598 dim@smr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 830 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 150.00 UAH
Період уточнення: 09.09.2020 16:44 - 15.09.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 15.09.2020 00:00 - 23.09.2020 00:00
Аукціон: 23.09.2020 14:27 - 23.09.2020 14:48
Період кваліфікації: 23.09.2020 14:48 - 25.09.2020 13:50
Період завантаження договору: 25.09.2020 13:50 - 15.10.2020 13:50
Умови оплати:
інша подія - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.2 житлового будинку №4 по вул. СКД в м. Суми
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 10.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ Облсумиліфт

Оскарження: 24.09.2020 11:32 - 29.09.2020 00:00
Початкова пропозиція 794 495.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
794 495.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.09.2020 11:32
Документи 20
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІ-КОМ 2017"

Оскарження: 25.09.2020 13:50 - 30.09.2020 00:00
Початкова пропозиція 825 527.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
825 527.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.09.2020 13:50
Документи 30
Скарги 1

Контракти

Номер: 793875cf12a24c72a726bde8c2a7f9ab
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-09-005988-c-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІ-КОМ 2017"
Номер договору: 680-к
Сума договору: 825 227.67 UAH з ПДВ
Сума договору: 687 689.73 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 06.10.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №680-к_0001.pdf
pdf
Договірна ціна_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №1 п.2_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №2_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №3_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №3_0001.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s