-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні Синьківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» по вулиці Центральна, 10 в с.Синьків Радехівського району Львівської області (Заміна котла) за кодом ДК021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Торги не відбулися
115 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Номер:
65e912d99c144ec082202b0ace18c6ef
Внутрішній номер закупівлі:
6218479
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-09-09-004386-b
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43081140
-
Адреса:
80200, Україна, Львівська область, м. Радехів, вул. Проспект Відродження, буд. 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Уляна Маховська +380974419468 uljana.mahovska@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
115 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
575.00 UAH
Період уточнення:
09.09.2020 12:27 - 15.09.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
15.09.2020 11:00 - 18.09.2020 00:00
Умови оплати:
дата подання заявки - 30%
- Подіядата подання заявки
- ОписЗамовник проводить платежі за фактично виконані роботи на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Підряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж п’яти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата послуг Замовника здійснюється в межах передбачених державними нормами (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) та листом Держбуду України від 04.10.2000р. №7/7-1010 згідно розрахунку Замовника. Оплата робіт, виконаних субпідрядними організаціями, проводиться Підрядником або безпосередньо Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), складених Субпідрядником та підписаних Генпідрядником і Замовником.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 робочі дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписЗамовник проводить платежі за фактично виконані роботи на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Підряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж п’яти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата послуг Замовника здійснюється в межах передбачених державними нормами (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) та листом Держбуду України від 04.10.2000р. №7/7-1010 згідно розрахунку Замовника. Оплата робіт, виконаних субпідрядними організаціями, проводиться Підрядником або безпосередньо Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), складених Субпідрядником та підписаних Генпідрядником і Замовником.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт котельні Синьківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» по вулиці Центральна, 10 в с.Синьків Радехівського району Львівської області (Заміна котла) за кодом ДК021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.10.2020