• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ)

Оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ). 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21; 2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ). 3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: територія Сумської міської обєднаної територіальної громади. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 262 000,00 грн. (з ПДВ). 5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р. 6. Кінцевий строк подання пропозицій: 17.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом. 7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. 8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 620,00 грн. (1%). Затверджено Протоколом № 431/05.02.03-05 від 01.09.2020 р.

Завершена

262 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 620.00 UAH
Номер: dc4a90d09aff4216bbd554de961ccdb6
Внутрішній номер закупівлі: 6104755
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-01-000906-b   
Замовник: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактна особа: Наталя Чугай Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 262 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 620.00 UAH
Період уточнення: 01.09.2020 09:44 - 07.09.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 01.09.2020 09:44 - 17.09.2020 00:00
Аукціон: 17.09.2020 12:00 - 17.09.2020 12:21
Період кваліфікації: 17.09.2020 12:21 - 17.09.2020 16:06
Період завантаження договору: 17.09.2020 16:06 - 07.10.2020 16:06
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Оскарження: 17.09.2020 16:06 - 28.09.2020 00:00
Початкова пропозиція 246 239.17 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
219 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.09.2020 16:06
Документи 27
Скарги 0
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"
Початкова пропозиція 249 262.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
220 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0

Контракти

Номер: 3d2446fd6002439b99202937bf97c5f5
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-01-000906-b-a1
Постачальник: ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Номер договору: 662-б
Сума договору: 219 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 28.12.2020 00:00
Дата підписання: 28.09.2020 10:10
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №662-б_0001.pdf
pdf
Додаток №2_0001.pdf
pdf
Додаток №1_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №1_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №2_0001.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s