• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Табелі, особові справи

Табелі, особові справи

Завершена

695.00 UAH без ПДВ
Номер: 9f85beba8bf64094bb3f6553ba58f199
Внутрішній номер закупівлі: 6041833
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-25-008385-a   
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Зайцівської сільської ради
Контактна особа: Антоніна Кас’яненко +380688969667 vozajtzeve@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 695.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Табелі, особові справи
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 335 штуки
Період постачання 25.08.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 52514, Україна, Дніпропетровська область, с . Зайцеве, вул. Центральна, буд. 10 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ДРУКАРНЯ"
Ціна пропозиції 695.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.08.2020 18:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a91382779350400ea42a0e7c51a84745
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-25-008385-a-a1
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ДРУКАРНЯ"
Номер договору: 213
Сума договору: 695.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 25.08.2020 14:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s