-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (металеві печатки, опечатуючі пристрої, печатка, штамп)
Торги не відбулися
2 359.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 11.80 UAH
Номер:
1845394046cc4f4eb5f44611e415b983
Внутрішній номер закупівлі:
5971619
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-18-008467-a
Замовник:
Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
43440735
-
Адреса:
40002, Україна, Сумська область, м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Оксана Бездідько +380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 359.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
11.80 UAH
Період уточнення:
18.08.2020 17:01 - 25.08.2020 08:00
Період прийому пропозицій:
25.08.2020 16:00 - 28.08.2020 08:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України. Технічні вимоги викладені в Додатку 3 до оголошення.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Металеві печатки (Код згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 25.09.2020
опечатуючі пристрої (Код згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 25.09.2020
печатка (Код згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.09.2020
штамп (Код згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.09.2020