-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Завершена
14 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140.00 UAH
мін. крок: 1% або 140.00 UAH
Номер:
3a6c18d58a5a432ca4453777fb1f22ba
Внутрішній номер закупівлі:
5957250
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-18-000269-c
Замовник:
Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03191259
-
Адреса:
70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко, буд. 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Людмила Клименко Вікторівна 380612875946 vesinternat@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
14 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
140.00 UAH
Період уточнення:
18.08.2020 09:05 - 21.08.2020 15:00
Період прийому пропозицій:
21.08.2020 15:00 - 26.08.2020 15:00
Період кваліфікації:
26.08.2020 15:04 - 31.08.2020 10:26
Період завантаження договору:
31.08.2020 10:26 - 20.09.2020 10:26
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписУмови оплати: здійснюється згідно накладних по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 90 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). Можлива кредиторська заборгованість, залежно від реального фінансування бюджетних установ.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях90 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Кількість
6 лот
Період постачання
до 15.09.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "СВІКОМ"
Оскарження: 31.08.2020 10:26 - 02.09.2020 10:26
×
-
Код ЄДРПОУ:
37167117
-
Контактна особа:
Бойко Светлана 0956081278 BOYKO.S@SVIKOM.ZP.UA http://svitok.ua
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ВОЛГОГРАДСЬКА, будинок 27
Оскарження: 31.08.2020 10:26 - 02.09.2020 10:26
Початкова пропозиція
13 965.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 965.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.08.2020 10:26
Документи
23
Скарги
0
Контракти
Номер:
15d61f82f4ba4fcb9273254a1391cd80
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-18-000269-c-a1
Постачальник:
ТОВ "СВІКОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37167117
-
Контактна особа:
Бойко Светлана 0956081278 BOYKO.S@SVIKOM.ZP.UA http://svitok.ua
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ВОЛГОГРАДСЬКА, будинок 27
Номер договору:
93/10-е
Сума договору:
13 965.60 UAH з ПДВ
Сума договору:
11 638.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.09.2020 00:00 - 29.12.2020 00:00
Дата підписання:
04.09.2020 16:20
Статус:
Виконаний