-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015-39160000-1"Шкільні меблі" (Придбання меблів для садочка при Ясенівській ЗОШ I-III ст.)
Товар постачається за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачальник повинен передати (поставити) товар , якість яких відповідає умовам ДСТУ, які розроблені на підставі діючого ДСТУ та підтверджується відповідними документами про якість товару.
Завершена
36 410.00
UAH без ПДВ
Номер:
b4d8a015a6cf4f45b42b9aae02953cac
Внутрішній номер закупівлі:
5938402
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-14-002172-b
Замовник:
Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
38456570
-
Адреса:
80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. В. Стуса 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Максимович Інна Василівна +380326625011 tenderbrody1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
36 410.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок між сторонами проводиться в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця з дати отримання накладної покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) протягом 15-ти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа відкрита.Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування закупівлі - Місцевий бюджет(кошти Ясенівської с/р) Строк виконання договору: 25.08.2020 року. Процедура закупівлі:Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 25.08.2020
Шафа з шухлядами
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 25.08.2020
Секція для журналів верхня С-012
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.08.2020
Стелаж відкритий на 12 комірок
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 25.08.2020
Стіл письмовий з тумбою та шухлядами
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.08.2020
Фліпчарт 700х1000 мм
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 25.08.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Павлюк Володимир Кузьмич
×
-
Код ЄДРПОУ:
1852000210
-
Контактна особа:
Павлюк Володимир Кузьмич +380677376943
-
Адреса:
23232, Україна, Вінницька область, село Рівець, ВУЛИЦЯ БІЛОЧЕНКА, будинок 19 ВУЛИЦЯ РАЙОННА, будинок 21А
Ціна пропозиції
36 410.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.08.2020 00:47
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
e55567a38f3349998c557e06d02eed70
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-14-002172-b-c1
Постачальник:
ФОП Павлюк Володимир Кузьмич
×
-
Код ЄДРПОУ:
1852000210
-
Контактна особа:
Павлюк Володимир Кузьмич +380677376943
-
Адреса:
23232, Україна, Вінницька область, село Рівець, ВУЛИЦЯ БІЛОЧЕНКА, будинок 19 ВУЛИЦЯ РАЙОННА, будинок 21А
Номер договору:
314
Сума договору:
36 410.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання:
11.08.2020 00:00
Статус:
Підписаний