• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів, до офісної техніки та заміна запасних частин до них (50310000-1 технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)

код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50310000-1 «технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»; Обсяг надання послуг із заправки картриджів – 161 шт (10 найменувань), обсяг надання послуг із відновлення картриджів – 73 шт (13 найменувань) (більш детально у вимогах до предмету закупівлі). Місце поставки надання послуг: вулиця Народного Ополчення, будинок 3, місто Київ, 03151. Приймання-передача наданих послуг буде здійснюватися за адресою замовника. Безпосереднє місце надання послуг – за адресою учасника. Вимоги до предмета закупівлі зазначаються шляхом завантаження в електронну систему закупівель окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проект договору про закупівлю завантажується в електронну систему закупівель окремим файлом до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Номер: 84f3badf214d4749b94fa99418a20c17
Внутрішній номер закупівлі: 5906445
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-009236-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Контактна особа: Віталій Будченко +380442993565 budchenko@land.gov.ua http://land.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 75 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 375.00 UAH
Період уточнення: 12.08.2020 19:48 - 18.08.2020 10:00
Період прийому пропозицій: 18.08.2020 18:00 - 21.08.2020 10:00
Аукціон: 25.08.2020 15:09 - 25.08.2020 15:42
Період кваліфікації: 25.08.2020 15:42 - 10.09.2020 08:44
Період завантаження договору: 10.09.2020 08:44 - 30.09.2020 08:44
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з заправки картриджів до принтерів, до офісної техніки та заміна запасних частин до них
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 161 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Народного Ополчення, будинок 3. Приймання-передача наданих послуг буде здійснюватися за адресою замовника. Безпосереднє місце надання послуг – за адресою учасника На карті
послуги з відновлення картриджів до принтерів, до офісної техніки та заміна запасних частин до них
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 73 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Народного Ополчення, будинок 3. Приймання-передача наданих послуг буде здійснюватися за адресою замовника. Безпосереднє місце надання послуг – за адресою учасника На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ІМПЕРІЯ-ТЕХ СЕРВІС"

Оскарження: 03.09.2020 00:23 - 07.09.2020 00:23
Початкова пропозиція 49 478.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 478.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
03.09.2020 00:23
Документи 16
Скарги 1
ТОВ СІНТ

Оскарження: 10.09.2020 08:44 - 14.09.2020 08:44
Початкова пропозиція 66 872.22 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
64 998.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.09.2020 08:44
Документи 18
Скарги 0
ПП "ІДЕАЛ ПРИНТ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА"
Початкова пропозиція 71 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
65 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 8
Скарги 0
ТОВ Гарант прінт сервіс
Початкова пропозиція 74 475.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
74 475.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0

Контракти

Номер: 1b197738e3474f4b98c1c5db184bdb10
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-12-009236-a-b1
Постачальник: ТОВ СІНТ
Номер договору: 58-Г
Сума договору: 64 998.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 54 165.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 28.09.2020 16:30
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
p7s
sign.p7s