• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)

1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ АНАНЬЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145079. 4. Місцезнаходження замовника*. 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Романенко Тетяна Вікторівна, заступник тендерного комітету відділу освіти Ананьївської районної державної адміністрації, тел.: +38 (04863) 21266, ел.пошта acbosvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Ноутбук. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 (п'ятнадцять) штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1 950,00 грн. (одна тисяча пятдесят гривень 00 копійок) – 1%. 17. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*. Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій « 27 » серпня 2020 року (час 0000 год.) 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Номер: 3f070e16b167466f881cf9c932e7f9b9
Внутрішній номер закупівлі: 5905631
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-008779-a   
Замовник: Відділ освіти Ананьївської районної державної адміністрації
Контактна особа: Романенко Тетяна Вікторівна +380486321266 acbosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 195 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 950.00 UAH
Період уточнення: 12.08.2020 17:30 - 18.08.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 12.08.2020 17:30 - 28.08.2020 00:00
Аукціон: 28.08.2020 11:17 - 28.08.2020 11:38
Період кваліфікації: 28.08.2020 11:38 - 03.09.2020 09:49
Період завантаження договору: 03.09.2020 09:49 - 23.09.2020 09:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ноутбук
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 15 штуки
Період постачання до 20.09.2020
Місце постачання 66400, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"

Оскарження: 03.09.2020 09:49 - 14.09.2020 00:00
Початкова пропозиція 193 050.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
193 050.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.09.2020 09:49
Документи 20
Скарги 0
ФОП Коршиков Володимир Вікторович
Початкова пропозиція 193 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
193 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0

Контракти

Номер: d1e0ca45934b40d6bcc410b91df4f8c9
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-12-008779-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
Номер договору: 46
Сума договору: 193 050.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 160 875.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.09.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання: 15.09.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
46_від_15_09_2020.pdf
p7s
sign.p7s