1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вироби домашнього текстилюза кодом ДК 021:2015 - 39510000-0 Жалюзі, штори рулонні
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 41 найменування - 95,62 м.кв., 44 шт..
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 103 811,80 грн. без ПДВ / 124 574,16 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.08.2020 о 15-30 год..
12. Умови оплати: протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі підписаної видаткової накладної на Товар та отриманого Покупцем рахунку від Постачальника.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Завершена
103 811.80UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 519.06 UAH
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
×
Код ЄДРПОУ:
38728549
Адреса:
65481, Україна, Одеська область, Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:Ракуленко Елена Игорьевна (048)750-76-15 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015:39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Товари
goods
Очікувана вартість:103 811.80 UAH без ПДВ
103811.8
UAH
0
Мінімальний крок аукціону:519.06 UAH
519.06
Період уточнення:11.08.2020 11:05 - 18.08.2020 15:30
2020-08-11T11:05:05+03:00
2020-08-18T15:30:00+03:00
2020-08-22T00:00:00+03:00
Період прийому пропозицій:11.08.2020 11:05 - 28.08.2020 15:30
2020-08-11T11:05:05+03:00
2020-08-28T15:30:00+03:00
Аукціон:31.08.2020 13:19 - 31.08.2020 13:46
2020-08-31T13:19:40+03:00
2020-08-31T13:46:42+03:00
Період кваліфікації:31.08.2020 13:46 - 08.09.2020 11:22
2020-08-31T13:46:42+0300
2020-09-08T11:22:27+0300
Період завантаження договору:08.09.2020 11:22 - 28.09.2020 11:22
Умови оплати:
інша подія - 100%
Подія
інша подія
Опис
протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі підписаної видаткової накладної на Товар та отриманого Покупцем рахунку від Постачальника
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Кількість1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
×
Код ЄДРПОУ:
2718200156
Контактна особа:
Зубчук Андрей Анатольевич +380974901923 odessaa@ukr.net
Адреса:
65069, Україна, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДОРОГА буд. 92 кв. 57
Оскарження: 08.09.2020 11:19 - 19.09.2020 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-11-000711-c)
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вироби домашнього текстилю за кодом ДК 021:2015 - 39510000-0
Жалюзі, штори рулонні.
7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ).
8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей:
8.1. згідно п.п.1.2.1 п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД.
9. Перелік виявлених невідповідностей:
9.1. по п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі» від 28.08.2020 № 3, але Довідка не містить інформації щодо спеціальностей працівників, запропонованих учасником для поставки товарів, що є предметом закупівлі.
10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
10.1. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД, а саме із зазначенням спеціальностей працівників, запропонованих учасником для поставки товарів, що є предметом закупівлі.
Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.