-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (засоби навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа»)
Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2. Код ЄДРПОУ 02147724. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуются замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються виключно українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
234 519.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 300.00 UAH
Номер:
65a43acfcf8e437096ef791e933b9e16
Внутрішній номер закупівлі:
5823377
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-05-008305-a
Замовник:
Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02147724
-
Адреса:
42800, Україна, Сумська область, смт Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Катерина Кравченко +380992342507 vpr-buh.osvita@sm.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
234 519.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 300.00 UAH
Період уточнення:
05.08.2020 17:15 - 11.08.2020 17:10
Період прийому пропозицій:
05.08.2020 17:15 - 21.08.2020 17:10
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється на умовах відтермінування платежу. Оплата вартості товару відбувається у безготівковому розрахунку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця на підставі належним чином оформлених документів Продавця за фактом постачання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі (засоби навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа»)
Кількість
46 найменувань
Період постачання
до 30.09.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Док-ти
Скарги
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
×
-
Код ЄДРПОУ:
2857405601
-
Контактна особа:
Марія Додіч-Маліцька +380972836946 lediukraine@gmail.com
-
Адреса:
32035, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Кам'янка, ВУЛ.ПЕРЕМОГИ, будинок 5
Початкова пропозиція
193 942.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
193 942.00 UAH з ПДВ
Документи
39
Скарги
0