• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Жалюзі тканеві)

1. Найменування замовника: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816. 4. Місцезнаходження замовника: 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, пров. Шкільний. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету, телефон +380679211178, ел. пошта: dolmativkarada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Жалюзі тканеві. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 (вісімдесят) штук. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Нововолодимирівський ЗПЗСО, 75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 168 600,00 грн. (сто шістдесят вісім тисяч шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «11» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «14» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

168 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 686.00 UAH
Номер: 18478dd993c343d79d87ccf8291746aa
Внутрішній номер закупівлі: 5812899
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-002730-a   
Замовник: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Еліна Сергіївна Рубан +380666684166 dolmativkarada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 168 600.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 686.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2020 11:36 - 11.08.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 11.08.2020 00:00 - 14.08.2020 00:00
Період кваліфікації: 14.08.2020 00:04 - 14.08.2020 13:54
Період завантаження договору: 14.08.2020 13:54 - 03.09.2020 13:54
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Жалюзі тканеві
Код ДК 021:2015: 39515420-5 Тканинні жалюзі
Кількість 80 штуки
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання 75660, Україна, Херсонська область, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Коваль Василь Михайлович

Оскарження: 14.08.2020 13:54 - 18.08.2020 13:54
Початкова пропозиція 141 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
141 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.08.2020 13:54
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: fa19b36ef1964b98b4e93b9d9a4337da
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-05-002730-a-a1
Постачальник: ФОП Коваль Василь Михайлович
Номер договору: 170
Сума договору: 141 450.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 02.09.2020 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір_170_від_02_09_2020.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод.угода_1_від_02_09_2020.pdf
p7s
sign.p7s