• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Якість Товару повинна відповідати вимогам чинних стандартів. Продавець відпускає Товар Покупцю за місцем знаходження Продавця, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити даний товар. Місцезнаходження Замовника: 47101, Тернопільська обл., місто Шумськ, вул. Енергетична, будинок 1. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

867.00 UAH без ПДВ
Номер: f45d84d5afa943258d35027ab0927b8e
Внутрішній номер закупівлі: 5796269
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-002050-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШУМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ШУМСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Уляна Бурчинська +380680243558 ulyana060893@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 867.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксерокс А4 - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 3 упаковка
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Папір для нотаток - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30197620-8 Папір для письма
Кількість 5 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Клей ПВА 200мл - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 3 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Ножиці - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 3 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Ручки - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 10 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Коректор - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори
Кількість 2 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Зошити - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 5 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Зошити А4 - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 2 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Зошити 96арк. - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 14 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
МАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Ціна пропозиції 867.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.08.2020 11:14
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cb41073241674ecf835035d094b4b4d5
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-04-002050-a-a1
Постачальник: МАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер договору: 369
Сума договору: 867.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 04.08.2020 09:00
Статус:
Підписаний
pdf
Scan договір 369.pdf
p7s
sign.p7s