-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Якість Товару повинна відповідати вимогам чинних стандартів. Продавець відпускає Товар Покупцю за місцем знаходження Продавця, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити даний товар. Місцезнаходження Замовника: 47101, Тернопільська обл., місто Шумськ, вул. Енергетична, будинок 1. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Завершена
867.00
UAH без ПДВ
Номер:
f45d84d5afa943258d35027ab0927b8e
Внутрішній номер закупівлі:
5796269
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-04-002050-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШУМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ШУМСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02001216
-
Адреса:
47100, Україна, Тернопільська область, м. Шумськ, вул. Енергетична, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Уляна Бурчинська +380680243558 ulyana060893@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
867.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксерокс А4 - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3 упаковка
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір для нотаток - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Клей ПВА 200мл - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Ножиці - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Ручки - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Коректор - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Зошити - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Зошити А4 - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Зошити 96арк. - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
14 штуки
Період постачання
до 05.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
МАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3385203598
-
Контактна особа:
ММАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ +380672743734
-
Адреса:
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ РОВАДОВСЬКОГО будинок 10 квартира 6
Ціна пропозиції
867.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.08.2020 11:14
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
cb41073241674ecf835035d094b4b4d5
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-04-002050-a-a1
Постачальник:
МАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3385203598
-
Контактна особа:
ММАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ +380672743734
-
Адреса:
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ РОВАДОВСЬКОГО будинок 10 квартира 6
Номер договору:
369
Сума договору:
867.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
04.08.2020 09:00
Статус:
Підписаний