• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Активна

9 026 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8e9581e56c31422c8ae1b7b62cd158b1
Внутрішній номер закупівлі: 577083
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-02-15-000256-b   
Замовник: Управління поліції охорони у Львівській області
Контактна особа: Семенина Мар'яна Тарасівна +380322523087 maryana-levitska@mail.ru
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Статтею 35 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Пунктом 5 статті 35 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Статтями 27, 39 Закону України від 18.11.2003 № 1280-IV "Про телекомунікації" встановлено, що оператори телекомунікацій, незалежно від форм власності, в першу чергу надають у користування на договірних засадах ресурси своїх мереж та телекомунікаційні послуги, зокрема, органам внутрішніх справ України. Відповідно до Закону України від 02.07.2015 № 580-VІІI "Про національну поліцію": - Національна поліція України - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку (стаття 1); - Систему поліції складають: 1) центральний орган управління поліцією; 2) територіальні органи поліції. До складу апарату центрального органу управління поліції входять організаційно поєднані структурні підрозділи, що забезпечують діяльність керівника поліції, а також виконання покладених на поліцію завдань. У складі поліції функціонують: 1) кримінальна поліція; 2) патрульна поліція; 3) органи досудового розслідування; 4) поліція охорони; 5) спеціальна поліція; 6) поліція особливого призначення (стаття 13); - Структуру центрального органу управління поліції затверджує керівник поліції за погодженням з Міністром внутрішніх справ України (стаття 14): - Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги (стаття 2); - Фінансування і матеріально-технічне забезпечення поліції здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, а також інших джерел, не заборонених законом (стаття 105). Поліція охорони входить до складу поліції згідно статті 13 Закону України від 02.07.2015 № 580-VІІI "Про національну поліцію". Положенням про Національну поліцію (далі – Положення), яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877 «Про затвердження Положення про національну поліцію», визначені основні завдання Національної поліції, зокрема, здійснення охорони об'єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також взяття участі у здійсненні державної охорони; здійснення на договірних засадах охорони фізичних осіб та об'єктів права приватної і комунальної власності, а також технічних заходів охоронного призначення у випадках і порядку, передбачених законом або іншими нормативно-правовими актами. Діяльність поліції охорони, згідно пункту 9 частини п’ятої Положення, утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах. Одним із основних видів діяльності поліції охорони, є надання суб’єктам господарювання та громадянам послуг з охорони майна за допомогою систем охоронної сигналізації, якою обладнані охоронювані об’єкти та квартири громадян. Надання цих послуг з технічної охорони об’єктів здійснюється шляхом цілодобового реагування нарядів поліції охорони на тривожні сповіщення охоронної сигналізації об’єктів. Сигналізація більшості з охоронюваних на сьогодні Управлінням поліції охорони у Львівській області (далі скорочено – Управління) об’єктів підключена на пульти централізованого спостереження (ПЦС) Управління через лінії телефонного зв’язку вказаних вище надавачів послуг. Технічні системи такої охоронної сигналізації об’єктів передбачають можливість їх підключення до ПЦС Управління виключно через спеціальні комплексні технічні передавальні прилади систем тривожних сповіщень (апаратура СТС), які розміщуються безпосередньо в автоматичних телефонних станціях (АТС) оператора телекомунікацій. Поліція охорони для організації охорони за допомогою пунктів централізованого спостереження використовує канали зв'язку, що надаються операторами телекомунікацій на договірних засадах; приміщення на автоматичних телефонних станціях для встановлення систем передавання тривожних сповіщень надаються підрозділам поліції охорони на договірних засадах. На сьогодні порядок взаємодії підрозділів Державної служби охорони при МВС України з операторами усіх телекомунікацій в організації централізованої охорони об'єктів визначений відповідною Інструкцією, яка затверджена спільним наказом МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 12.07.2004 № 794/151 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.08.2004 за № 975/9574), далі – Інструкція. Пунктом 18 Інструкції встановлено, що "Взаємодія між ДСО та підприємством здійснюється на підставі договору про встановлення, спільне використання ліній зв'язку та організацію обслуговування апаратури СТС на місцевих телекомунікаційних мережах". Відповідно до чинного законодавста, Управління поліції охорони у Львівській області є правонаступником прав та обов’язків за договорами про надання охоронних послуг та господарськими договорами, укладеними Управлінням Державної служби охорони при ГУ МВС України у Львівській області. Відповідно до частини першої статті 8 ЦК України встановлено що, якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). Інструкція на сьогодні є чинною і відповідно до норм частини п’ятої статті 4 ЦК України є актом цивільного законодавства України. Таким чином, підрозділи поліції охорони під час здійснення покладених державою обов’язків щодо забезпечення охорони майна на об’єктах за допомогою засобів сигналізації використовують телекомунікаційні мережі усіх операторів зв’язку. Відповідно до норм частин 1-3, 5 статті 11 ЦК України, цивільні права та обов’язки виникають, зокрема, з дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства або не передбачені актами цивільного законодавства, але за своєю аналогією породжують цивільні права та обов’язки. Відповідно до норм статті 14 ЦК України, цивільні обов’язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Відповідно до частини 3 статті 6 ЦК України, сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Статтею 7 ГК України встановлено, що відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також іншими нормативними актами. Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин. Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що ж до актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані. Постанова КМУ від 28.10.2015 № 877 (якою затверджене Положення) є актом цивільного законодавства відповідно до норм частини 4 статті 4 ЦК України, а наказ МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 12.07.2004 № 794/151 (яким затверджена Інструкція) прийнятий цими державними органами у межах їх компетенції, є нормативно-правовим актом органів державної влади, що регулює цивільні правовідносини відповідно до норм частини 5 статті 4 ЦК України і розповсюджує свою дію на усіх операторів телекомунікаційних послуг і ці акти є обов’язковими для виконання як з боку Управління, так і з боку будь-якого оператора телекомунікацій. На сьогодні охоронна сигналізація на численних об’єктах замовників охоронних послуг вже підключена на СТС Управління за допомогою телекомунікаційної мережі конкретних операторів і заміна цього оператора телекомунікаційних послуг є недоцільною з технічних причин, що пов’язані з необхідністю вчинення дій по перепрограмуванню та перекросуванню кожного з охоронних приладів, у тому числі й тих, що належать виключно замовнику охоронних послуг, а також з причини можливих значних витрат грошових коштів, пов’язаних з закупівлею таких зайвих, додаткових послуг у інших суб’єктів господарювання. Таким чином, виходячи з чітких та конкретних вимог цих актів, зазначені оператори зв’язку (як і будь-який інший оператор телекомунікацій в України) на вимогу Управління зобов’язані надавати свої телекомунікаційні мережі для підключення технічної апаратури СТС Управління з метою організації ним державних функцій з охорони об’єктів на договірних засадах. Оскільки строк укладених у попередніх роках між вказаними вище надавачами послуг та Управлінням договорів на отримання телекомунікаційних послуг закінчується, а очікувана вартість закупівлі Управлінням "Послуг щодо передавання даних і повідомлень" (Код ДК 021-2015 (CPV) – 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) у всіх операторів телекомунікацій разом перевищує суму у 200 тисяч гривень, Управління зобов’язане закупити такі послуги з урахуванням вимог пункту 5 статті 35 Закону за переговорною процедурою закупівлі.
Очікувана вартість: 9 026 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Документів не завантажено.

  • Лот №1 ₴2 400 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №2 ₴70 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №3 ₴70 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №4 ₴80 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №5 ₴35 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №6 ₴5 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №7 ₴10 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №8 ₴40 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №9 ₴10 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №10 ₴60 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №11 ₴25 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №12 ₴55 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №13 ₴2 000 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №14 ₴3 240 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №15 ₴76 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
  • Лот №16 ₴850 000.00 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних