• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля

1. Найменування замовника: НОВОКУБАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ". 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25756176. 4. Місцезнаходження замовника: 74140, Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, с. Нова Кубань, вул. Шкільна, буд. 1. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кіріна Інна Іванівна, тел. +380978320900, ел. пошта: 25756176@mail.gov.ua 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 (тридцять дві) тонни. 1) Вугілля марки АМ – 10 (десять) тонн; 2) Вугілля марки АС – 7 (сім) тонн; 3) Вугілля марки ДГ – 15 (п'ятнадцять) тонн. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74140, Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, с. Нова Кубань, вул. Шкільна, буд. 1. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 600,00 грн. (сто сорок дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «05» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

149 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 496.00 UAH
Номер: 7cdbb366dbae4791a5769a75fbdb45d0
Внутрішній номер закупівлі: 5766287
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-006979-c   
Замовник: "Новокубанський НВК"
Контактна особа: Кіріна Інна Іванівна +380978320900 25756176@mail.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 149 600.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 496.00 UAH
Період уточнення: 30.07.2020 16:19 - 05.08.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 05.08.2020 00:00 - 10.08.2020 00:00
Період кваліфікації: 10.08.2020 00:04 - 12.08.2020 13:21
Період завантаження договору: 12.08.2020 13:21 - 01.09.2020 13:21
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вугілля марки АМ
Код ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля
Кількість 10 тонни
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 74140, Україна, Херсонська область, с. Нова Кубань, вул. Шкільна, буд. 1 На карті
Вугілля марки АС
Код ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля
Кількість 7 тонни
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 74140, Україна, Херсонська область, с. Нова Кубань, вул. Шкільна, буд. 1 На карті
Вугілля марки ДГ
Код ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля
Кількість 15 тонни
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 74140, Україна, Херсонська область, с. Нова Кубань, вул. Шкільна, буд. 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП ЕНЕРГОАВЕРС

Оскарження: 12.08.2020 13:21 - 14.08.2020 13:21
Початкова пропозиція 148 686.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
148 686.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.08.2020 13:21
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: e0538040b2184048b767e739c22d6fdf
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-30-006979-c-c1
Постачальник: ПП ЕНЕРГОАВЕРС
Номер договору: 13-20
Сума договору: 148 686.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 132 655.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання: 17.08.2020 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір 13-20.pdf
p7s
sign.p7s