• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям 5.1. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги із вивезення та утилізації будівельного сміття (код CPV ДК 021:2015 - 90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Утилізація сміття та поводження зі сміттям – за кодом СPV ДК 021:2015 – 90510000-5 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 172 т 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Територія студентського містечка ЗДМУ - пр. Маяковського, вул.Сталеварів, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035; Територія ННМЦ «Університетська клініка» ЗДМУ вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 145 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.08.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Торги не відбулися

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Номер: f8238dca1f074eb2b5018e14afcb1de6
Внутрішній номер закупівлі: 5751779
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-001546-b   
Замовник: Запорізький державний медичний університет
Контактна особа: Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua http://www.zsmu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 145 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 725.00 UAH
Період уточнення: 29.07.2020 15:22 - 04.08.2020 18:00
Період прийому пропозицій: 29.07.2020 15:22 - 14.08.2020 18:00
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із вивезення та утилізації будівельного сміття
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 172 тонни
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 69035, 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Територія студентського містечка ЗДМУ, пр.Маяковського, вул.Сталеварів, територія ННМЦ «Університетська клініка» ЗДМУ вул. Академіка Амосова, буд. 83, На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ЮЖПРОМЕНЕРГО"
Початкова пропозиція 135 880.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
135 880.00 UAH з ПДВ
Документи 18
Скарги 0