-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект шкільних меблів для першого класу по НУШ: Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею, стілець учнівський полозковий регульований жовтий, стілець учнівський полозковий регульований салатовий, пуф-напівмісяць, пуф-куб, стіл письмовий письмовий з 3-ма шухлядами зліва, тумба для дидактичних матеріалів
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.
Торги відмінено
108 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 600.00 UAH
Номер:
d82c16c044fc4b1183e24681867c9e50
Внутрішній номер закупівлі:
5706115
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-07-24-002652-c
Замовник:
Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 з угорською мовою навчання імені Дойко Габора Ужгородської міської ради Закарпатської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
22110404
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, набережна Православна, 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кулін Юдіт Імріївна +380312617101 gabordayka@gmail.com http://gabordayka.klasna.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
108 088.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
600.00 UAH
Період уточнення:
24.07.2020 14:08 - 30.07.2020 10:00
Період прийому пропозицій:
31.07.2020 10:00 - 07.08.2020 10:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 7 робочих днів з моменту отримання Товару. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею – 1 шт.; стілець учнівський полозковий регульований жовтий – 1 шт.; стілець учнівський полозковий регульований салатовий – 1 шт.
Кількість
30 комплект
Період постачання
до 27.08.2020
Місце постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Православна Набережна, 24
На карті
Пуф-напівмісяць 10 шт.; пуф-куб – 8 шт.; стіл письмовий письмовий з 3-ма шухлядами зліва – 2 шт.; тумба для дидактичних матеріалів – 4 шт.
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 27.08.2020
Місце постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Православна Набережна, 24
На карті
Інформація про скасування
Номер:
49430f04627249d892e495a39f64b4f8
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Замовником відмінено спрощену закупівлю у зв’язку з технічною помилкою при публікації оголошення.
Дата опублікування:
24.07.2020 21:54
Дата виконання:
24.07.2020 22:10
Статус:
Виконано