-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 39160000-1-Шкільні меблі (стіл учнівський та стілець)
Торги відмінено
158 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 792.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 792.00 UAH
Номер:
ca409216dc2141f5b35f0ab85ac3efea
Внутрішній номер закупівлі:
5703046
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-07-24-001751-c
Замовник:
КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
21117479
-
Адреса:
40013, Україна, Сумська область, Суми, вул Декабристів,80
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Голуб Лідія Василівна +380951006895 ssh25sumy@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
158 310.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
792.00 UAH
Період уточнення:
24.07.2020 12:05 - 30.07.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
30.07.2020 00:00 - 04.08.2020 00:00
Аукціон:
з 04.08.2020 15:08
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 021:2015 - 39160000-1-Шкільні меблі (стіл учнівський та стілець учнівський)
Кількість
90 комплект
Період постачання
до 01.10.2020
Інформація про скасування
Номер:
4c87129fd0234f13b5f5790ea4bd618f
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Відповідно до частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у разі звернень з вимогою щодо усунення порушення в електронній системі закупівель Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Проте, звернення були оприлюднено в системі в неробочий час, а саме 29.07.2020 року о 19:25 годині та о 19:43 годині. Звернення за роз’ясненнями були можливими до 30.07.2020 до 00.00. Таким чином, в уповноваженої особи не було змоги на наступний робочий день, а саме з 08.00 годин 30.07.2020 року надати відповідь у системі. Хоча відповідно до Закону таке право є.
Оскільки відповідні на звернення не надано, як це має бути по Закону, то відповідно до частини 17 стаття 14 у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє спрощену закупівлю.
Дата опублікування:
31.07.2020 13:21
Дата виконання:
31.07.2020 13:32
Статус:
Виконано