• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів. Обладнання, яке потребує постійного обслуговування знаходиться за трьома різними адресами, що розташовані по різним точкам Вінниці. У вартість заправки картриджа та відновлення мають входити всі витратні матеріали по необхідності: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа (за необхідністю), а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру, заправка картриджа новим тонером, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до замовника. Процедура здійснюється протягом робочого дня, а при негайній необхідності протягом 2-х годин. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок, відхилення якості друку не повинна перевищувати більше ніж 10% від показників оригіналу. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Кількість гарантованих заправок після відновлення – 5. Орієнтовна кількість робіт-заправок 133 шт, відновлень 44 шт. Оплата здійснюється шляхом перерахування на розрахунковий рахунок виконавця суми, згідно отриманих рахунків та актів прийому-передачі робіт та надання послуг, за першу половину місяця – з 15 по 16 число поточного місяця, кінцевий розрахунок - з 25 по 30(31) числа поточного місяця. До пропозиції додати: установчі документи, проект договору.

Послуги з заправки та відновлення картриджів. Обладнання, яке потребує постійного обслуговування знаходиться за трьома різними адресами, що розташовані по різним точкам Вінниці. У вартість заправки картриджа та відновлення мають входити всі витратні матеріали по необхідності: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа (за необхідністю), а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру, заправка картриджа новим тонером, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до замовника. Процедура здійснюється протягом робочого дня, а при негайній необхідності протягом 2-х годин. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок, відхилення якості друку не повинна перевищувати більше ніж 10% від показників оригіналу. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Кількість гарантованих заправок після відновлення – 5. Орієнтовна кількість робіт-заправок 133 шт, відновлень 44 шт. Оплата здійснюється шляхом перерахування на розрахунковий рахунок виконавця суми, згідно отриманих рахунків та актів прийому-передачі робіт та надання послуг, за першу половину місяця – з 15 по 16 число поточного місяця, кінцевий розрахунок - з 25 по 30(31) числа поточного місяця. До пропозиції додати: установчі документи, проект договору.

Завершена

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
Номер: 3a2ddbbd4e8a469aa18ebcb7cfda8ae0
Внутрішній номер закупівлі: 561242
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-27-001392-b   
Замовник: Пенсійний фонд України в місті Вінниці
Контактна особа: Лоба Алла Петрівна +380432660678 vinnitsya@pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50323000-5 Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроївАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 27 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 135.00 UAH
Період уточнення: 27.01.2017 12:43 - 29.01.2017 12:48
Період прийому пропозицій: 29.01.2017 12:48 - 30.01.2017 12:48
Аукціон: 31.01.2017 11:23 - 31.01.2017 11:50
Період кваліфікації: 31.01.2017 11:50 - 02.02.2017 09:31
Період завантаження договору: 31.01.2017 11:50 - 20.02.2017 11:50

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки та відновлення картриджів. Обладнання, яке потребує постійного обслуговування знаходиться за трьома різними адресами, що розташовані по різним точкам Вінниці. У вартість заправки картриджа та відновлення мають входити всі витратні матеріали по необхідності: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа (за необхідністю), а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру, заправка картриджа новим тонером, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до замовника. Процедура здійснюється протягом робочого дня, а при негайній необхідності протягом 2-х годин. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок, відхилення якості друку не повинна перевищувати більше ніж 10% від показників оригіналу. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Кількість гарантованих заправок після відновлення – 5. Орієнтовна кількість робіт-заправок 133 шт, відновлень 44 шт. Оплата здійснюється шляхом перерахування на розрахунковий рахунок виконавця суми, згідно отриманих рахунків та актів прийому-передачі робіт та надання послуг, за першу половину місяця – з 15 по 16 число поточного місяця, кінцевий розрахунок - з 25 по 30(31) числа поточного місяця. До пропозиції додати: установчі документи, проект договору.
Код ДК 021:2015: 50323000-5 Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість 1 штуки
Період постачання 01.02.2017 - 31.03.2017
Місце постачання 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,7 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧУК РОМАН ФЕДОРОВИЧ

Оскарження: 31.01.2017 11:50 - 06.02.2017 09:31
Початкова пропозиція 26 525.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 999.99 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.02.2017 09:31
Документи 11
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВАНЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Початкова пропозиція 25 485.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0
ФОП Коломiєць Вiктор Iванович
Початкова пропозиція 27 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 999.99 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 2c0f12c759ef4f1e8a3db6edf29e1149
Ідентифікатор договору: UA-2017-01-27-001392-b-c1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧУК РОМАН ФЕДОРОВИЧ
Номер договору: 5
Сума договору: 14 999.99 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.02.2017 23:59 - 31.03.2017 23:59
Дата підписання: 09.02.2017 23:59
Статус:
Підписаний
Контракт