• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект парта + стілець регульовані по висоті, антисколіозні (Нова українська школа)

Категорія замовника – юридична особа (комунальне підприємство). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 354.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Більш детально - у прикріпленому файлі тендерної документації

Завершена

478 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 392.35 UAH
Номер: cd5587f2a46f4210898f13a909918c10
Внутрішній номер закупівлі: 5410040
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-25-002184-c   
Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактна особа: Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net http://tmr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 478 470.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 392.35 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 14 354.00 UAH
Період уточнення: 25.06.2020 16:59 - 01.07.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 25.06.2020 16:59 - 11.07.2020 00:00
Аукціон: 13.07.2020 11:54 - 13.07.2020 12:15
Період кваліфікації: 13.07.2020 12:15 - 21.07.2020 17:18
Період завантаження договору: 21.07.2020 17:18 - 10.08.2020 17:18
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект парта + стілець регульовані по висоті, антисколіозні (Нова українська школа)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 246 комплект
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович

Оскарження: 21.07.2020 16:51 - 01.08.2020 00:00
Виявлена аномально низька ціна пропозиції
Початкова пропозиція 276 012.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
276 012.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.07.2020 16:51
Документи 28
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви"

Оскарження: 21.07.2020 17:18 - 01.08.2020 00:00
Початкова пропозиція 437 880.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
437 880.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.07.2020 17:18
Документи 57
Скарги 0

Контракти

Номер: a4a2ebab63a048f2be1d4fc25205429e
Ідентифікатор договору: UA-2020-06-25-002184-c-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви"
Номер договору: 129
Сума договору: 437 880.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 364 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 04.08.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Д №129 Меблі НУШ.pdf
p7s
sign.p7s