-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Т. Шевченка 106, м. Овруч, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
9 387 959.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 940.00 UAH
Номер:
8b6b516bb14e496d846b97694b34f63a
Внутрішній номер закупівлі:
5300059
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-06-17-002480-c
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
9 387 959.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
46 940.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
46 939.00 UAH
Період уточнення:
17.06.2020 11:19 - 03.07.2020 18:00
Період прийому пропозицій:
17.06.2020 11:19 - 13.07.2020 18:00
Аукціон:
14.07.2020 12:33 - 14.07.2020 13:00
Період кваліфікації:
14.07.2020 13:00 - 24.07.2020 16:28
Період завантаження договору:
24.07.2020 16:28 - 13.08.2020 16:28
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 50%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписУ разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
- Розмір50%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях7 робочі дні
виконання робіт - 50%
- Подіявиконання робіт
- ОписПоточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
- Розмір50%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Т. Шевченка 106, м. Овруч, Житомирської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ЛБВМ ГРУП"
Оскарження: 17.07.2020 17:12 - 28.07.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
40188831
-
Контактна особа:
Смірнов Леонід Олександрович +380674117177 lbvm_17@ukr.net
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Крошенська 26, кв.150
Оскарження: 17.07.2020 17:12 - 28.07.2020 00:00
Початкова пропозиція
8 571 581.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 571 581.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.07.2020 17:12
Документи
8
Скарги
0
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
Оскарження: 24.07.2020 16:28 - 04.08.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
20419787
-
Контактна особа:
Миколенко Олександра 380503138870, 380503138870,380412418368 prav_stroy@favoryt.com
-
Адреса:
10025, Україна, Житомирська область, Житомир, Вітрука, будинок 6
Оскарження: 24.07.2020 16:28 - 04.08.2020 00:00
Початкова пропозиція
9 258 310.37 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 258 310.37 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.07.2020 16:28
Документи
49
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42613505
-
Контактна особа:
Ірина Шульц +380972866422,+380986414330 6414330@ukr.net
-
Адреса:
10024, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 64, квартира 104
Початкова пропозиція
9 339 946.82 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 339 946.82 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
27
Скарги
0
Контракти
Номер:
e708091e86bb4ef08e8522aa12091bc0
Ідентифікатор договору:
UA-2020-06-17-002480-c-b1
Постачальник:
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20419787
-
Контактна особа:
Миколенко Олександра 380503138870, 380503138870,380412418368 prav_stroy@favoryt.com
-
Адреса:
10025, Україна, Житомирська область, Житомир, Вітрука, будинок 6
Номер договору:
69-20
Сума договору:
9 258 310.37 UAH з ПДВ
Сума договору:
7 715 258.65 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.08.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
04.08.2020 17:00
Статус:
Виконаний